2015. március 5., csütörtök

Csütörtöki alkotóvágy - #3. Kész vagyok!

És nem csak agyilag :) Ezt a szerencsés helyzetet annak köszönhetem, hogy ahhoz képest, hogy hétköznap délelőtt van, rajtam kívül senki sincs a házban; tehát tudtam összpontosítani.
Most még egy kis drukk jól jönne, hogy remélhetőleg az ige egyeztetéseket jól csináltam, de már nem akartam húzni az időt béta kereséssel és javíttatással. Így is késtem öt napot, majd itt lehet olvasni a novellámat:
http://bells-novellak.blogspot.hu/




Ez a kép a három éves tumblr blogomról van, http://lunatunder.tumblr.com/post/112317477818, az egyik meris írótársam reblogolta és aláírta, hogy ő éppen a TRY időszakban van. Én is, szerintem mindenki legtöbbször a 'próbáljuk meg újra és újra' szakaszában van, ez a poszt amúgy is inspiráció akart lenni.
Mert az bizony kell, akár képes, akár zenei, akár szavakban rejlő segítségek, fogódzkodók; egyeseknek a legegyszerűbb dolgokhoz is, míg másoknak csak a nagyobb volumenű teljesítményhez. De terv, célkitűzés nélkül csak létezni lehet, alkotni vagy fejlődni nem igazán. 

Én zenei inspirációval tudok fanfictiont írni, és ez általában Per Gessle (Roxette) valamelyik dala szokott lenni. De mivel írtam már képre, idézetre is, a blogot meg sorvezetőnek írom, hogy a hetenkénti fejlődést rögzítsem, azt kell mondanom, hogy BÁRMI lehet fejlesztésre ösztönző, ha hagyjuk.
Vannak írók, vagy inkább mentor típusú transzcendentális tanítók, pl.: Müller Péter, Szepes Mária, akik úgy gondolják, hogy saját védőangyal, Lélek lakozik minden ember szívében, csak a külvilág zaja elnyomja az ő szavukat. Mert ahhoz, hogy figyelhessünk rájuk, hogy megélhessük a WOW élményét velük kapcsolatban, ahhoz előbb el kellene hagyni önmagunk hiúságát; elmét, lelket le kellene csendesíteni, hogy a Mindenség szimfóniája eljuthasson a fülünkig.

Életem első ajándékficét Enya Only times című dalára írtam, mert mind zeneileg varázslatos mű, mind a szövege nagyon megkapó. Tényleg legtöbbször az idő dönti el, hogy jól választ-e az ember, hogy lehetőségeit mennyire meri fel-és kihasználni, hogy csak kesereg, vágyakozik-e valami után, vagy tesz is érte.
Saját tervem már félig sikerült erre a hónapra, bár még a másik történetem bétázott verzióját le kell adnom, utána szabad vagyok olvasni, kritizálni. Reményeim szerint ez lesz az a hónap, amikor VÉGRE rendbe rakom majd az LJ oldalam, befejezem oda az összes fic (vagy lehetőség sz. az összes) feltöltését; és szerkesztek egy olyan főposztot, ami linket ad az eddigi írásaimhoz.

Jövő csütörtökön jövök beszámolni, hogy sikerült-e :))

Addig hallgassátok Enyát:


Who can say where the road goes,
Where the day flows, only time?
And who can say if your love grows,
As your heart chose, only time?


Who can say why your heart sighs
As your love flies, only time?
And who can say why your heart cries
when your love lies, only time?


Who can say when the roads meet,
That love might be ,in your heart?
and who can say when the day sleeps,
\"IF\" the night keeps all your heart?


Night keeps all your heart.....
Who can say if your love grows,
As your heart chose, only time?
And who can say where the road goes
Where the day flows, only time?


Who knows? Only time
Who knows? Only time

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése