tag:blogger.com,1999:blog-3280974775372148216.post7578833535649626679..comments2024-01-23T05:46:49.390+01:00Comments on MARIANN KÖNYVTÁRA: Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyveMariann Czenehttp://www.blogger.com/profile/09873321579839048355noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3280974775372148216.post-5233455110786104062016-04-04T19:47:39.525+02:002016-04-04T19:47:39.525+02:00Nekem annyira nem volt száraz, de csak idén már 5 ...Nekem annyira nem volt száraz, de csak idén már 5 angol ebookot olvastam marketing témában; a szakirodalomban felsorolt nevek egy része ismerős volt. <br />Inkább az a baj, hogy pont azt nem csinálta a könyvvel, ami elvileg a marketing alapja: a célközönség megválasztása, tehát nincs "niche" kiválasztott gazdasági apró rés, piac. És mivel ez itt hiányzik, a kisvállalkozóknak alá van lőve a könyv, míg a bloggereknek fölé.<br />De azért jó, hogy elindult egy nyitási folyamat, végre nem csak szakmabelieknek van marketingkönyv; ennek én személy szerint nagyon örülök :)) Mariann Czenehttps://www.blogger.com/profile/09873321579839048355noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3280974775372148216.post-23335430433239999432016-04-04T12:57:41.208+02:002016-04-04T12:57:41.208+02:00Pontosan ezért adtam én is négy és fél csillagot.....Pontosan ezért adtam én is négy és fél csillagot...nagyon hasznos és praktikus, néha túl száraz és "kínai". Olyan: értem én, de hová álljak? néha. <br />Hamarosan írok róla én is, ezt nyertem meg. Tamás Gáborhttps://www.blogger.com/profile/08944174222594373187noreply@blogger.com