A hét verse - Varró Dani: SMS-VERSEK



Varró Dani: SMS-VERSEK

sms 
azt írom + most 1 smsbe 
hogy beléd vagyok kedvesem esve 
vágyak dobálnak partra kivetnek 
billentyűzárát oldd ki szívednek

sms #2 
ó künn a hó a fákra es 
máris hiányzol drága S 
e szív csak érted esdekel 
jó lesz beszélni este tel 
a hó a szív oly olvadé 
csókol körülkarolva 

sms #3 
(a szerelem hálójában) 
szívünk a gépek hálóján remeg 
én Tom vagyok te Meg 
bár csüggenénk a természet csecsén 
én Tarzan te Jane

sms #4 
itt állok én e kerge hős 
kabátom vízlepergetős 
a szmájli számra ráfagyott 
ha nem szeretsz hát ne szeress 
ez itt csak egy teszt sms 
hogy nyomkodom tehát vagyok

sms #5 
1 gondolat bánt engemet 
kigomboljam az ingemet? 
csupán ha gomb lesz 2 szemed 
az én szemem pedig mit lát a luk 
s magamra gombolhatlak általuk

sms #6 
hogy mondjam el milyen nagyon szeretlek én ha bakker 
nem áll rendelkezésre több csak 160 karakter

***

Vers forrása:
https://moly.hu/karcok/235848

Megjegyzések