Csütörtöki alkotóvágy #12: Új kihívások a láthatáron!

"A kihívás összpontosításra ösztönöz, arra, hogy csináljunk bármit, a legjobbat hozzuk ki magunkból."


"Elképesztően sokat tanultam, és nem csak a rosszról. Megismertem érzéseket, sok embert, másfajta világot, és a sok negatívum mellett persze egy csomó élmény, és pozitívum is ért. Idővel már profitáltam is belőle. Kihívás volt napról napra szembesülni ezekkel a dolgokkal. (...) Az utam megtalálásában, és a felnövésben talán ez segít majd a legtöbbet, és ki tudja, most mi jön."



Egy kis felmérés: Az érdekelne, hogy lenne-e igény egy újabb kihívásra? idézet a Hírverőből, avagy a Merengő kihívásos csoportjából. Egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy két újabb HP fanfiction író verseny is indul a nyárra, és sajnos hiába a próbaidő, nagyon csábulok :)
http://potterkihivas.blog.hu/



A mai nap is egy új kezdet, túl vagyok az első munkás hónapon, és úgy döntöttem, hogy leredukálom minimálisra a molyon vállalt kihívás részvételeket is. Új elhatározásként léptettem életbe azt a célkitűzést is, hogy minden hónapban veszek egy könyvet + egy cserepes virágot a fizetésemből, hogy kézzelfogható dolgokra is menjen el a pénz, ne csak feléljük, megegyük.  Ez utóbbiban lelkesen segítenek a gyerekek, nincs az a keksz, fagyi mennyiség, ami el ne fogyna. 
Tegnap szabadnapom volt, jövő héten hétfőn nem dolgozom, aztán a pünkösdi héten meg csak kedden-szerdán, tehát egész jó kis beosztásom van. Kellemes élmény a déli harangszóra már itthon lenni, pláne, ha van, aki meg is főz helyettem, így nekem már csak a takarítás, mosás, mosogatás marad.
Molyon jubilálok, kerek 500 olvasmány van a nevem mellett! Kihoztam a könyvtárból négy Boribon kötetet, a legkisebbnek azt kell naponta olvasni, míg a fiam Thomas lázban szenved.

http://moly.hu/karcok/534314

Elkövetkező időszakban csupa érdekfeszítő olvasmány vár rám:
  • Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
  • Szerb Antal: A királyné nyaklánca
  • Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk
  • Maggie Stiefvater: The Dream Thieves – Álomrablók
  • Murakami Haruki: Köddé vált elefánt 
  • On Sai: Lucy 
  • Joanne Harris: Csokoládé (újraolvasás)
Azt hiszem az új időszakot új kinézettel fogom megünnepelni :)
Ui: a poszt még CSÜTÖRTÖKÖN készült, csak mentésre nyomtam rá, közzététel helyett :D

Megjegyzések