Csütörtöki alkotóvágy - #1.

"Olyasmi foglalkozás az írás, mint a játék, a gyermek komolyan veszi, és bár semmi lényeges nem függ attól, amit nagy gonddal végez, afelől, hogy csak játék, még csakugyan elfárad bele.
Szabó Magda 


  Úgy döntöttem, hogy rendszerezem az írással kapcsolatos dolgaimat is, mert már a körmömre égnek a vállalt dolgaim, sajnos, megint.

Szóval beszámoló:
Két titkos projektben is benne vagyok, tehát az egyiket csak nagyon említés szintén mondom, hogy fél oldal vázlat mellett már van 900  szavam, jeah! (a hétfői nullához képest mindenképpen jeah :D) 




A másik projektet már reklámoztam a tumblren, Bellsnél az Elfeledve novella pályázat. Annyira szépséges képkulcsot kaptam, hogy jelenleg az a számítógépen a háttérkép :) Ritkán írok originalt, szóval kell az inspiráció, meg a hely, ahová.
Viszont kritikát még nem írtam senkinek - ez egyeseknek inkább örömhír :DD
 Fő a népszerűség! 
A hónapban viszont van Gilderoy és Null-kritikás hétvége, most 21-22-én, tehát illene valamit felmutatnom nékem is ...
(önmerengés, nem kell figyelni rá) kicsit rövid ez a hónap, vagy csak nálam van kinn túl sok könyvtári könyv, ezért a gyerekes elfoglaltságok-olvasás-házimunka megfojt? Nem tudom, de mindenképpen jó lenne elmozdulni egy másik, előremutató irányba.
Nem is csak azért, mert másokat meg látok hetente alkotni, - eme tudatosságot MINDIG bámulom!- ; hanem azért is, mert nem vagyok hiteles kritikaíró akkor, ha én meg közben nem teszek le valamit az asztalra. 
"Az a legfontosabb, hogy az ember rátaláljon a belső egyensúlyára. Az írás erre kiváló spirituális eszköz."
Remélhetőleg jövő csütörtökön már azzal a hírrel jövök, hogy az egyik történet megvan, és legalább 5 kritikát megírtam. 
Drukkokat elfogadok ;)

Képek forrása: http://szatti.tumblr.com/




Megjegyzések