Csütörtöki alkotóvágy #6. - Fókuszban a magánélet


Van ez úgy, hogy éppen minden sokkal fontosabb, mint hogy alkossunk valamit, vagy inkább azt mondom, hogy most a kézzel fogható teremtés fontosabb, mint az online jelenlét :)

Az életmód váltás is magával hozta ezeket az érzéseket, meg a napsütés is; egyszerűen látni a port, ami rátelepedett a bútorokra, és tenni kellett ellene valamit.
De azért még vagyok, olvasgatok, kicsit megint szivacs lét jellemző rám. Ez időről időre visszatérő helyzet nálam, amit akár nevezhetnék gondnak is, ha tényleg az írásból kéne megélnem. Még jó, hogy nem...
A takarítási listámmal egész jól állok, és bár minden nap van elmászkálós időszak, azért tudtam foglalkozni az üzlettel is. (ezért elég büszke vagyok magamra, néha monstre rohangálós az életem, most például pötyögés után megyek vacsorát gyártani :D)


Tegnap éjfélig voltam fenn, olvasgatni, míg a héten egy éjszaka agyilag egész szépen összetettem a legújabb Drarrymet, ami meglepő módon hosszabb akar lenni, mint elsőre gondoltam. Szombaton tervezek írni, meg válaszolni a versemre kapott kritikákra, ott még mindig elképeszt, hogy sikeres. (de lám, megérte kilépni a komfortzónából!)
Penna blogon olvastam egy írást arról a problémáról, ami engem is szokott nyomasztani, hogy fejben szebben, jobban állnak össze a történetek, mint amikor ténylegesen írom őket. Persze a legistenibb az lenne, ha azon mód ki tudnám szívni az agyamból a szavakat, vagy legalább leírnám őket, de hát ezt ennyi ember éjszakai nyugalmát megzavarva megvalósíthatatlan dolog.

No, mindegy, majd szépen kialakul az egyensúly, kár előre aggódnom, inkább próbálom tartani magam ehhez a heti két bejegyzés szisztémához, ahol hétfőnként inkább az olvasás, míg csütörtökön a kreativitás, vagyis a mindenféle alkotás kerül középpontba. Mostantól az üzlet is itt fog említésre kerülni, de csak pár mondatban, mert nem akarok senkinek az arcába reklámot nyomni. Azt másokra hagyom...
Ellenben hirdetnék még valakit most, a Sikerkód emailes tanfolyamát. A 12. részben van egy ügyes, és könnyen kivitelezhető napi feladat, a Pozitív Fókusz Gyakorlat.

"1. Minden este, lefekvés előtt, írd össze, mi volt az az öt legfontosabb eredmény, amelyet aznap a céljaid megvalósításáért folyó munkában elértél!

2. Írd oda mindegyik eredmény mellé, hogyan sikerült elérned és mindez miért tölt el örömmel téged!

3. Aztán írd azt is oda, mi lehet a következő lépésed, amely tovább mozdítana célod elérése felé!"



Azt hiszem én ebbe mától belekezdek, mert csak nyerhetek azzal, ha előre látó leszek.
Szép hétvégét kívánok Nektek!
:))

Ui:
a gyönyörűséges képek forrása: http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/






Megjegyzések