Cindi Madsen: Hamupipőke, menj a búsba!



FÜLSZÖVEG:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Gondoltál ​már rá, melyik Disney-hercegnek felelnek meg a volt pasijaid? Ki lenne Hamupipőke párja, aki örömmel táncolt a lánnyal? Persze a kulimunkára már az egyik alkalmazottját küldte, hogy keresse meg a cipő tulajdonosát. Kire osztanád a meg nem értett művészlelket a Szépség és a szörnyetegből? És ki játszaná a munkamániás Robin Hoodot?

Darby Quinn olyan lány, aki régóta nem hisz a tündérmesékben. Kudarcos kapcsolatai után úgy dönt, le kell vonnia a megfelelő következtetéseket: 
Tilos randizni olyannal, aki teljesen rá van szervülve az autójára. 
Ha valaki túl jónak tűnik, hogy igaz legyen, az így is van. 
Képtelenség megváltoztatni a férfiakat. 
Van néhány nem lehetetlen eset. De ők nem számítanak, mert a Sors annyira mocskos dög.

Ám egy napon Darby megismerkedik az észbontóan szexi Jake-kel. Elsőre a férfi tényleg kedvesnek, megbízhatónak és teljesen normálisnak látszik. Vajon már róla is rajzolják az új hercegfigurát a Disney-stúdióban? Vagy ő lesz Darby életében az üdítő kivétel, aki erősíti a szabályt?

Ha tudni szeretnéd, hogyan NE csókolj meg több békát, neked való ez a USA Today bestseller. Hangosan röhögős, pimaszul őszinte és fergetegesen szórakoztató női regény.

http://www.thinkgeek.com/product/jiov/


Ha az ember sokat eszik, eltelik az élettel, szó szerint, akkor valami könnyedebbre vágyik, legyen ez akár film, akár könyv. Ezért is esett erre a műre a választásom, mert csak szórakozni vágytam én is, és a fülszöveg ezt ígérte. 
Nyilván a könyvmolyok egyik első szabálya, hogy ne figyeljünk oda a fülszövegre, mert az csak marketingduma, mint ahogy ennél a sztorinál is. Olvasás közben nem szoktam mások véleményét meglesni, most mégis megtettem, mert őszintén, én már a történet harmadánál untam néha a regényt. 
Kicsit gondolkodtam azon is, hogy félreteszem, bár akkor meg biztos voltam abban, hogy sosem fejezem be, ennyire már ismerem magam. Hogy mégis végigolvastam, annak egy oka volt: ki akartam lépni a komfortzónámból, és arra tökéletesen megfelelt.

Szóval miért nem voltam elégedett ezzel a kis szórakoztatónak, olvasmányosnak szánt könyvvel?
Mert az a baj vele, mint az én hosszúra nyúlt bevezetőmmel, túl van írva. (és nyilván, ezen okból alkalmaztam én is ezt a technikát :D)
Egy ilyen átlagos szerelmi sztori 200-250 oldal szokott lenni, a 400 piszkosul sok, vontatott, unalomba, lapozásba fullad, önismétlésekkel, sablonokkal teli. Az egyik kedvenc amcsi szerzőm, Zoe York szokott hasonló történeteket összehozni, a lány valamiképpen sérült, nem bízik senkiben, és a srác nehezen, lassan tudja rávenni a szerelemre, még akkor is, ha nyilvánvalóan működik köztük a kémiai vonzódás. 

Cindi Madsen viszont mindezen alapot még megfejelte képzeletbeli esettanulmányokkal, hogy Brandy a volt pasijait, szerelmeit egy-egy Disney herceghez hasonlítja. Kezdetben ez még jópofa is, de az ötödik után már csak a szememet forgattam. Nem is tudom, hogy végül hány pasekja volt a múltban, hét, nyolc? Ahhoz képest, hogy egyfolytában azt hajtogatta, hogy neki nem kell a szerelem, illetve, hogy milyen jól megáll egyedül is az életben, kicsit sok ez a pasimennyiség.



Kinek ajánlom ezt a könyvet?

Aki bírja a hosszúra nyúlt szerelmi történeteket, vagy aki szeretne kilépni a komfortzónájából olvasás közben. Azoknak is ajánlom, akik maguk épp szerelmi csalódásban vannak, legalább elfeledkeznek a saját gondjaikról! És persze azoknak is ajánlom, akik már nem hisznek a Disney hercegekben :D úgy sem léteznek :P
Részemről ez most 3 és fél csillag, viszont azért mindenképp meg kell dicsérnem a könyvet, hogy nem volt benne szex,  a nélkül is teljessé tudta tenni az írónő a regényt ;)
Pont ugyanezt szokták kiemelni az amazon és goodreads értékelésekben is, ahol 4,4-en, illetve 3,8-on áll a könyv.


Moly adatlap:
https://moly.hu/konyvek/cindi-madsen-hamupipoke-menj-a-busba


Megjegyzések