Havi zárás: ez volt 2019. január

 

Tulajdonképpen az mindig érdekes, ha összeszámolom, hogy milyen volt egy-egy hónapom utólag, de ezt a januárt nehéz lesz idén felülmúlni.
Rengeteg olvasáson, blogoláson kívüli, privát dolog történt velem, ebből a legfontosabb a kéthetes kórházi tartózkodásom volt. Mostanra már túltettem magam a műtéten, már hízok vissza, kigyógyítottak az agyhártya-gyulladásból, de még sosem voltam ilyen közel a halálhoz.
Kijózanító élmény, meglehetősen.





Mivel a kórházi szobában nem volt tévé, csak olvasni lehetett, vagy aludni (már, amikor hagytak minket); úgy jöttem ki, hogy 9 kötetet elolvastam a tucatnyiból, így aztán nem volt nehéz másodikként befejezni az idei várólista csökkentést.
Persze azóta elolvastam még két vcs-ét, csak úgy, és majd igyekszem mindegyik kötetre sort keríteni, amíg nem nagyon járok közösségbe.



Az egyetem a betegségem miatt úgy alakult, hogy a nekünk levelezősöknek február 15-én kezdődő félévet kijárom, de nem írok most szakdolgozatot, és nem is záróvizsgázom. Az átcsúszik majd a következő, őszi-téli félévre, tehát leghamarabb jövő január-február tájékán végzek.
Ennyi csúszás még belefér, így sem tudom még, hogy milyen óráim lesznek 15-én, de hogy nem maradok este 7-ig az biztos.





Ezeket a könyveket olvastam januárban:

  1. Anya Seton: Avalon
  2. Meg Cabot: Jinx
  3. Meg Cabot: Misztikus szerelem
  4. Sabine Martin: Az ereklyevadász
  5. Jandácsik Pál: Állatok maszkabálja
  6. Elizabeth Berg: Sorsok szőttese
  7. Meg Cabot: Tinibálvány
  8. Joss Stirling: Storm és Stone
  9. Frances Hodgson Burnett: A titkos kert
  10. Hendrie Weisinger: Zseniális ösztöneink
  11. Frances Hodgson Burnett: A padlásszoba kis hercegnője
  12. Christine Nöstlinger: Lilli nagy dobása
  13. Szabó Magda: Csigaház
  14. Gurul a sok-sok pillanat
  15. Marcus Aurelius: Elmélkedések
  16. Erich Kästner: Három ember a hóban
  17. Charles Dickens: London aranykora és más karcolatok
  18. Emily M. Danforth: Cameron Post rossz nevelése
  19. Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak
  20. Matt Haig: A lány, aki megmenti a karácsonyt
  21. Matt Haig: Karácsony apó és a csokitojás



Murakami Haruki: A kurblimadár krónikája I-III. még folyamatban van, a maga csekély kis 990 oldalával az egész hetemet le fogja foglalni.

Januárban két fizikai könyv és egy ebook érkezett hozzám recenzióban, habár lehetett volna több is, de nemet mondtam. (mint ahogy tananyag, jegyzet kérésre is..)
Jaffa kiadótól kapott Szabó Magda: Csigaházról már írtam, a Gurul a sok-sok pillanatról pedig pénteken, február elsején fogok írni.
Előolvasás volt, ahogy a molyon több Athenaeum kiadós bloggernél lehet látni, a Cameron Post rossz nevelése könyv, ami február 5-én jelenik meg. Nálam azon a héten pénteken, 8-án lehet számítani bejegyzésre.

Amin még morfondírozok, az Matt Haig Karácsony-apó trilógiája, hogy írjak, vagy ne írjak róla. Külön-külön mindegyik kötetről biztosan nem készül majd poszt, de talán egybe...
Hát még meglátom, hogy mit hoz a jövő, jelenleg a tervezési énemet igyekszem a háttérbe szorítani, még mindig a gyógyulás a fontos.


A bejegyzéshez mellékelt képek az instagram fiókomból származnak, itt lehet követni: https://www.instagram.com/czenema/

Megjegyzések