Ez volt 2016 :)


Jobb későn, mint soha, én is eljutottam az év végi összesítésig :) 10-én könyvtártan vizsgám van a Szabó Ervin Központi Könyvtárának vezetőjénél (Dippold Péter), aki egy darab időpontot adott meg, tehát tanulni kell, mint a kisangyalnak. 😛 Ma már 9/10 a kijegyzetelt tételeim száma, ezért mertem belefogni a blogírásba.

Ha már itt tartunk, mindjárt jelzem azt is: január végén van még egy vizsgám, könyvtörténet, csak 16 tétel, szolid száz oldalnyi ppt + még két könyvet el kéne rá olvasnom :/ Tehát az biztos, hogy maximum heti egy posztot tudok írni, a már beidőzített versek mellé. Sorry but I'm not sorry, az Egyetem mindennél fontosabb, illetve ez így nem pontos.
Ötösökre hajtok, és azért mellőzök sok mindent.



Nos ennyi bevezetés után:

Mint látható 268 könyvnél állt meg a számláló, tényleg elvittem szilveszterezni a Könyvtárosok kézikönyvének harmadik kötetét magammal a Mátrába, így az lett 2017 első befejezett olvasmánya :)
Vagy a molyon nézhettek rá a listámra, vagy itt a blogon is van egy 2016-os könyvek fül. Sőt van Goodreads-em is, ott főleg az ebook-ok segítettek 200 fölé eljutni.

Félbehagyott könyvek száma: 2
Bruno Bettelheim: A mese bűvölete és a bontakozó gyermeki lélek - (nem vagyok rá kíváncsi, h Piroska és a Farkas mit akarnak egymástól, bocsi)Jo Nesbø: A fiú - ( not my cup of tea - mondja a művelt angol, vagyis nem az ízlésem volt)

Oldalszámra: 59 ezer felett - ez becsapós, az elektronikus változatokat vagy nem számolja, vagy a legalacsonyabb oldalszámmal számítja, de ez idén mindegy is volt, nem jelentkeztem olyan kihívásra.



Elvileg a két ünnep között csak "visszavittem" a könyvtárakba az olvasmányaimat, de aztán három helyről összesen 19 kötet érkezett velem haza :D
Menthetetlen vagyok. A mesekönyvek java részét már elolvastam, felolvastam, terveimben szerepel mindenképpen egy Janikovszky Éva dícséret és a Történetek ​a Borostyán teázóból című meseregény magasztalása is. 


2016-ban 19 könyvről írtam recenziót, vagyis kritikai ajánlót, a népszerűségi listában így jön az első három:



Legjobb könyv: egy nincs! Több van,  időrendben így olvastam őket:



Legjobb ismeretterjesztő, szakkönyv: 

Megjegyzések