Havi zárás: Ez volt 2017. augusztusa


De nehéz az iskolatáska ... 
Hát ez valami hihetetlen, hogy már vége a nyárnak, és újra elkezdődött a suli! Visszanézve mindig olyan rövidnek tűnik ez a három hónap, holott nyáron mennyit panaszkodtam a twitteren, hogy mennyire unom már :P

Augusztus nálunk több szempontból is nyüzsgős volt, miután hazajöttünk a nyaralásból, befejeztük a lakásfestést, elkészült végre a hálónk is. Természetesen, ha már el kellett mozdítani a könyvespolcot, arra is alkalmat kerítettem, hogy ismét válogassak, szortírozzak, átpakoljak - mily meglepő, igaz? *kacsint



Ez volt a kiindulóhelyzet, az olvasatlan könyvek halma, amiből kétszeri átpakolás után lett ez:




Még nem tökéletes szivárvány, csak próbálkozás rá, viszont nagyon szép látvány, öröm ránézni. Sőt már el is olvastam A fehér tigrist meg a Timur és csapatát a polcról :))


Augusztusban olvasmánylistám:

  1. Daniel Kehlmann: F
  2. Virág Emília: Boszorkányszelídítő
  3. Böjte Csaba: Az igazgyöngy fájdalomból születik
  4. Benyák Zoltán: A nagy illúzió
  5. Neil Gaiman – Michael Reaves – Mallory Reaves: Ezüst Álom
  6. Robert Merle: Védett férfiak
  7. Seth Grahame-Smith: Abraham Lincoln, a vámpírvadász
  8. Horányi Katalin: Tanuljunk tanulni
  9. Szabó Magda: Bárány Boldizsár
  10. Werner Metzig – Martin Schuster: Tanuljunk meg tanulni!
  11. Arkagyij P. Gajdar: Timur és csapata
  12. Lázár Ervin: A fehér tigris
  13. A. Jászó Anna: Csak az ember olvas
  14. Jessica Joelle Alexander – Iben Dissing Sandahl: Gyereknevelés dán módra
  15. Alan Alexander Milne: Holnemvolt
  16. Várkonyi Gábor: Báthory Erzsébet
  17. Libby Purves: Hogyan ne legyünk tökéletes anyák?
  18. J. K. Rowling: Harry Potter à l'école des sorciers


A felsorolás alapján megint sokat (rengeteget) olvastam, legnagyobb örömömre végeztem mind a várólista csökkentéssel, mind a könyvmoly párbajjal! 
Ezen kívül további nagyon pozitív pillanat volt a hónapban, hogy megszereztem a 150 könyves molyplecsnit, őkelmét:



A bejegyzéshez mellékelt első képen látható francia Harry Pottert is elolvastam már, róla mindenképpen fogok írni, mert meglehetősen sok apró, meghökkentő részletet fedeztem fel benne, amelyek eltérnek mind az eredeti angol változattól, mind a magyar fordítástól.

És hogy mi történt velünk még augusztusban?
Volt nálunk kerti parti, ritka alkalom volt, hogy hajlandónak bizonyultam a twittere egy képet feltenni magamról is :D
A két kisebb gyerkőccel a fotón, nagylányom fényképezett.





Illetve jártunk az állatkertben 29-én, többek között a lepkeházban, ahol egy trópusi pillangó megtisztelte személyemet.


Én még sosem láttam ilyen közelről, ennyire törékeny élőlényt, pláne arra nem számítottam, hogy ennyire fogok neki tetszeni!


Instagramon láthattátok, hogy beszereztük az eddig megjelent két illusztrált HP kötetet, ahogy sógorom mondta, lassan szobát nyithatunk nekik ;)
De hát olyan szépek, én meg azt hittem, hogy már nem is kaphatóak, mikor kiderült, hogy a Libriben még igen. Az egyik az én szülinapi ajándékom lesz, a másik meg Fannié...




Szeptemberre két könyves programom van, elkezdődött a 8. mini-könyvklub, újfent olvashatom rá Margaret Atwood zseniális könyvét, A szolgálólány meséjét.
Valamint szeptember 16-a az Olvasás éjszakája, én a Fókusz könyváruházban fogok találkozni a Budapesti Molyklub eseményén.

Jó olvasást kívánok nektek, kitartást a sulikezdethez!! :D

Megjegyzések