Havi zárás: ez volt 2018.áprilisa




Kicsit személyes megjegyzéssel és elég szokatlan képpel kezdem az áprilisi zárást, de konkrétan ilyen volt nálam ez a hónap. Mint egy hullámvasút, rengeteg kiszámíthatatlan kanyarral, kétszeri fejre állással, és elég sok zökkenővel, gyomorgörccsel.

Magamban, ha időszakot zárok, mindig listát írok, mérleget állítok, honnan indultam-hová jutottam. Áprilisban két nagy öröm ért: befejeztem a félévben aktuális könyvtári gyakorlatot, ezúttal az Egyetemi könyvtárban, és jelest kaptam :) Még nagyobb boldogság volt, mikor kaptam egy üzenetet, hogy szívesen dolgozna velem a JAFFA Kiadó, és három könyvvel gazdagabban térhettem haza a Nyugati térről.
Két nagyon jóízű beszélgetést is folytattam a hónapban, Finy Petrával, az Akkor is szerzőjével; és csgabi-val, aki a molyon a Klasszikus magyar irodalom Merítés rovat szerkesztője.

Jó lenne, ha ennyire lelkesednék a közelgő zárthelyik és szóbeli vizsgák tekintetében is, de jelenleg csak egy a jelszavam: #legyenvégemárennekafélévnek.





Amiket olvastam 2018. áprilisában:


  1. Finy Petra: Akkor is
  2. Louisa Thomsen Brits: Hygge
  3. Nagy Ádám (szerk.): Nevelj jedit!
  4. Harcos Bálint: A boszorkánycica
  5. Lana Millan: Raziel
  6. Vámos Miklós: töredelmes vallomás
  7. Paige Toon: Egy darab a szívemből
  8. Stella Newman: Hét lépés a boldogsághoz
  9. Timo Parvela: Pate szupertitkos blogja
  10. Harriet Muncaster: Holdas Hanna nyaralni megy
  11. Meik Wiking: Lykke
  12. P. G. Wodehouse: Pupák Csodaországban
  13. Krekó Péter: Tömegparanoia





Most elég rövid lett az olvasmányok listája, mégpedig abból az okból, hogy egyszerűen túl sok volt a magánéletem. Két könyvet fel is adtam, azok nincsenek is a listán: Thomas Hardytól a Lidércfény a 75 oldalig nem tudott elbűvölni.
Stephen R. Covey sztárirománya lehet, hogy A ​kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása ( The 7 habits of highly effective people) de hogy én untam, az biztos, így valahol 30%-nál abbahagytam a vele való kínlódást.


Blogbejegyzés 18 készült ebben a hónapban, ami nem meglepő, 2-3 plusz poszt mindig szokott lenni a Könyvfesztivál előtt, kiadói hírlevelek kapcsán.
Viszont már most mondom, előre, hogy a következő négy hónap nem annyira a könyves posztokról fog szólni. Egyfelől írtam idén már 90 bejegyzést, van mit visszaolvasni, úgy hiszem :D Másrészt meg kell írnom májusban még egy beadandót, meg két zárthelyit; aztán júniusban jön a három szóbeli, miközben a nagylányom elballag.

Májustól szeptemberig csak a recenziós könyvek fognak bejegyzést kapni, úgy tervezem, hogy péntekenként jön majd új poszt. Május 4-re lehet számítani Krekkó Péter Tömegparanoia című könyvével, ami az összeesküvés elméletekről szól.
Május 11-én pedig érkezik a Trump könyvről (Michael Wolff: Tűz és düh) szóló véleményem ;)






Könyvek tekintetében nagyon nagy gondban vagyok, csak idén már 25 példányt kaptam ajándékba, recibe, vettem magamnak. (A fenti négyet például a névnapomra adtam magamnak. Rendes vagyok, ugye? És jó ízlésem is van... )

Mondanám, hogy majd jobb lesz a helyzet, de Benyák Zoli új könyvére már úgy jelentkeztem a kiadóban, hogy elő-előolvasásra is szívesen venném :D
Szintén eksztázisban voltam Az elveszett tárgyak őrzője láttán, az a könyv annyira szép, hogy képtelen vagyok neki ellenállni.
Meg mint tudjuk, nem is igyekszem ;)


Rég volt már zene, de áprilisnak találtam egy frankót, szerintem nem lesz ismeretlen :D Ha tele van a hócsizmám, akkor ez üvölt a fülemben:




Nem vagyok szőke, de viselkedésileg stimmel :)

'Cause the players gonna play, play, play, play, play
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate (haters gonna hate me)
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
Heartbreakers gonna break, break, break, break, break
And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake (the fakers baby)
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off...

Megjegyzések

  1. Naszép.... X nemhogy említésre se méltó, de még a kivételesen beszúrt zene is tök más.... ráadásul MI más.... O_O hmpf.

    A félévnek hamarabb vége lesz, mint gondolnád, nyugi. Menni fog minden~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. X JAPAN külön posztot fog kapni, de arra kell zavartalan pár óra ;) egy ilyesmi személyesebbet egy óra alatt megírok, komolyabbat nem tudok úgy, hogy körülöttem az egész család.

      Törlés
    2. Ajj, persze, kifogásokból mindig van kéznél egy halomra való, mi? :P

      Törlés
  2. Szia, a Shake it off nekem is az egyik kedvencem. Meg az átirata a Supernaturalos paródiával. :) Egyébként milyen Egyetemi könyvtárban voltál gyakorlaton? Én is könyvtáros voltam csak azért kérdem. Sok sikert a májushoz! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      igen kéthetente, szerda délelőttönként voltam Ferenciek terén, Tündééknél a feldolgozáson ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!