Havi zárás: ez volt 2019.októbere


Sok mindennel kezdhetném ezt a havi beszámolót, főleg azzal, hogy úristen, mennyire szaladnak a napok, ha dolgozó ember lesz egy könyvmoly; mégis a köszönömöt kell előbb elrebegnem, mert sokan reagáltatok mind a szeptemberi hózárásra, mind a Témázunk körbeposztra. Mi bloggerek olyan fura lények vagyunk, akik habár látjuk a statisztikából, hogy olvasnak minket, azért mégis a reakciók, interakciók az "igazi" visszajelzések.
Szóval hajrá, kommenteljetek bátran, akár ide, akár twitteren, molyon, instán :)

Pont még mielőbb ezt a posztot pötyögtem volna, írtam meg a munkahelyi főnökömnek, hogy mi mindent csináltam októberben a könyvtárban, vagy éppen a könyvtár Fb, Insta felületein, amit az egyik kolléganőmmel, volt évfolyamtársammal üzemeltetünk.
Túl vagyok az első csoportvezetésem, az ELTE dán tanszékéről jött egy oktató, négy diákjával, őket vezettem fél óra alatt körbe. A legjobban mindig a raktár tetszik mindenkinek, a Témázós posztban ott a kép, amit láttak; illetve mindig igyekszem ajánlani az ingyenes Skandináv könyvklubot.
2019. november 14-én 18:00-tól Karen Blixen: Babette lakomája kerül felolvasásra, és itt lesz a mű fordítója is, Kertész Judit :)



A Nobel-díj kapcsán van egy minikiállítás a könyvtárban, és dedikált Olga Tokarczuk kötetre bukkantunk, sikerült egy kicsit belógatni a kezemet a fotóra :) no, hát nem vagyok tökéletes.
Viszont sikerült annyit fejlődnöm, hogy megint vannak hetente posztok a blogon, és nem csak könyvtári programajánlók.

Ezeket a könyveket olvastam októberben:



Poszt írásakor még őket olvasom


Keveset és lassabban olvasok, majd jövő héten beszámolok róla, hogy mivel töltöm az utazási- és szabadidőmet, ha nem olvasok.
Egyébiránt amúgy is mindjárt elérem az éves célomat, ami 180 könyv, ha befejezem Az elmúlt napok könyvesboltját, vagy éppen Rémusz bácsi meséit. Kicsit visszább, lassabbra vettem a tempómat, nem vállalok reciket, sem könyves eseményeket, leteszem, ha valami nem fogott meg az első 40-50 oldal alatt. Némaság például erre a sorsra jutott.

Amiben ellenben nem sikerült magamat tartani, az a könyvstop. Hét kötet került hozzám októberben, mondjuk abból már ötöt elolvastam. A legnagyobb szerzemény a három Szabó Magda kötet volt, amiket féláron vettem :)



Megjegyzések