Líra Hőség akció 2018 - ezeket a könyveket rendeltük :)

AKCIÓ ITT!

Az egészről - nyilván :D - AniTiger tehet, aki megírta a blogján eme pompás akciónak lehetőségét, amire én is, Fanni is ugrottunk, mint a bolhák.
Mert van itthon összesen 1200 könyvünk, a kindle-n meg ezer, de nincs mit amit olvassunk, ugyebár.
Nem világos?
Néha nekünk sem...



Ezek itt a 6 és 8 évesnek rendelt könyvek, Hello Kitty és barátai 990 forint helyett 200 froncsiért kaphatók, mit ne mondjak: 80 %-os árengedménnyel :D
A könyvecskék nagyjából 110 oldalasak, belül fekete-fehérek, ha véletlenül a legkisebb nekiáll bele rajzolni, színezni, akkor se kapok agyhalált, mert a könyvek olcsóbbak voltak, mint egy színező!
Ráadásul azért rendeltem ennyit, mert nyaralás alatt előkerül majd egy kötet a bőröndből, aztán születésnapjára kap kettő részt, és a karácsonyfa alá még mindig kerül majd kettő.


Lumpi Lumpit már dicsértem itt a blogon is, meg a molyon is, Máté nagyon szerette Barti és képzeletbeli sárkánybarátja, Lumpi Lumpi kalandjait
"Édes, vicces, helyes mesekönyv, meglepően fordulatos, de inkább nagyobb óvódásoknak való, mint kicsiknek. 
A felolvasást mindenképpen nagyon segítette, hogy a szereplők mondanivalója előtt ott a profilképük, ilyet még én se láttam, sokkal könnyebb volt megszólaltatni a karaktereket. 
Nagyon tetszettek a hely és szereplő nevek is, sőt, azon felül, hogy el kell majd még egyszer olvasnom a mesét, le kell majd vadásznom a könyvtárból a többi kötetet is. 
Kisfiam érthető módon szimpatizál az érzékeny főhőssel, Bartival, habár nálunk sosem volt képzeletbeli barát :)"
Itt is ugyanaz a helyzet, nyaralás alatt egy könyvet kap a fiam, névnapjára kettőt, és marad még a fa alá is.



Elizabeth Berg munkásságát én az Álmok szárnyán, a George Sand életét feldolgozó könyv alapján ismertem meg, és akkor kerültek fel a többi, magyarul megjelent művei is a várólistámra.
A General Press kiadó Írisz könyveit amúgy is nagyon szerettem, anyukám is lelkesen olvassa őket, most a Sorsok szőttese 2490 Ft helyett csak 800 Ft.

Szintén én választottam ki az Athenaeum akciós kínálatából az Állatok maszkabálját és a Sárkányok, farkasok & almákat, habár ez utóbbi érdekli Fannit is.
"Közhírré tétetik! 
Aki megmenti a királylányt a sárkánytól, elnyeri a kezét és vele a fele királyságot!
Vízfüttyő Loson a nincstelen tizenhárom évesek magabiztosságával vág neki a kihívásnak, hogy egyik kalandból a másikba csöppenve egy életre elköteleződjön az izgalmak mellett. Mesés környezetben játszódó fordulatos kalandjai során sárkányokat tüzel fel, boszorkányokat cselez ki, farkasemberekkel néz farkasszemet, királyokkal alkudozik, lovagokkal és törpékkel akasztja össze a bajuszt, sőt magával a Nagy Kaszással, a Halállal is meg kell küzdenie."
Mesefeldolgozás, fantasy köntösben, bármikor jöhet!


Közös olvasmány lesz valószínűleg a pár történelmi regény is, Anya Seton: Avalon-ja, Sabine Martin: Az ereklyevadász-a, illetve Madeline Miller: Akhilleusz dala.
Ez utóbbi kötetet Lobo ajánlotta Anitának és nekem is a twitteren, hogy ki ne hagyjuk! Hallgatunk rá, nem tesszük.
Már viszonylag készen állt a megrendelésem tegnap reggel, mikor Fanni felkelt és szóltam neki, hogy nézzen rá a Líraoldalára, hogy érdekli-e valami.
 Mire visszanéztem, már vagy tíz böngészőoldalt megnyitott és éppen azon morfondírozott, hogy mit vegyen le a kívánságai közül…
Mert ugyan szép dolog az akció, de a sok 800 forint azért összeadódik.

Végül három kötet maradt a young adult részlegből, - ami amúgy nem éppen kínálatgazdag -, egy klasszikus  Erich Kästner: Három ember a hóban, Ruth Olshan: Minden, ami szép és Beth Reekles: Kissing Booth – Csókot vegyenek! Ebből az utolsóból, ha jól értettem, akkor film is van? Ó, igen, és valószínűleg a Wattpadról ismeri.

Nos, végül 19 kötet lett a rendelés, 30 ezer helyett 12 ezerért jön házhoz. Szerintem jó buli, a férjem véleményét inkább nem idézném…
Amit tudok tanácsolni: ha tetszik valami, akkor gyorsan csapjatok le rá! Igaz, hogy a Líra könyvesboltjaiban is élnek ezek az akciók, de a molyon is rengetegen rendeltek, a beszámolók szerint.
Egy dolgot biztosan tudok ajánlani: Virág Emília Sárkánycsalogatója nagyon-nagyon jó könyv, 70%-os akcióval kínálják, és a sorozat másik két kötetét is meg tudjátok venni hozzá 20 %-os kedvezménnyel!

Olvasásra fel!

*Köszönöm, ha megosztod a cikket!*

Megjegyzések