Havi zárás: Ez volt 2017. októbere


Október volt az a hónap, amikor szinte nem is olvastam felnőttkönyvet, vagy legalábbis kis túlzással ezt tudom állítani. És ezért csak egyetlen könyvet tudok felelőssé tenni, a mellékelt képen  csoki + szövegkiemelő alá elbújt egyetemi tankönyvet :)
De spongya bobot a zárthelyire, ami valószínűleg sikerült, azt körülbelül két hét múlva tudom meg, hogy csak görbült, vagy jobban is ment-e :D

Tehát 2017. októberi olvasmányaim ezek a könyvek voltak:



  1. Berg Judit: Cipelő cicák a cirkuszban
  2. Neil Gaiman – Terry Pratchett: Elveszett próféciák
  3. Szabó Magda: Szüret
  4. Szabó T. Anna: Tükörcicák
  5. Justin Trudeau: Ami összeköt
  6. Lackfi János: Heni és a hajmeresztő terv
  7. Anne Millard: Utcák régen és most
  8. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
  9. Marék Veronika: Kippkopp, hol vagy?
  10. Agatha Christie: The Mysterious Affair at Styles
  11. G. Beke Margit: Északi istenek
  12. Marék Veronika: Kippkopp karácsonya
  13. Barátné Hajdu Ágnes – Babiczky Béla: Bevezetés az információkereső nyelvek elméletébe és gyakorlatába
  14. Marék Veronika: A Csúnya Kislány
  15. Barbie – Tündérmese a divatról
  16. Virginia Woolf: Saját szoba
  17. Brené Brown: Élj szívvel-lélekkel
  18. Charles Lamb – Mary Lamb: Shakespeare mesék
  19. Dániel András: Smorc Angéla nem akar legóba lépni
  20. Dániel András: Kuflik a hóban
  21. Marék Veronika: Tegnap, ma, holnap
  22. Berg Judit: Maszat alszik
  23. Berg Judit: Maszat játszik
  24. Finy Petra: Az ovi-ügy
  25. Ambrus Izabella: Fundi óvodába megy


Októberi szerzemények, kaptam őket


Két dologgal sikerült önmagamat meglepni ebben a hónapban, egyfelől összejött a 12 poszt, pedig bizony Isten, hogy azt hittem már sosem lesz a régi az inspirációm.
A másik dolog meg, hogy elszámoltam magam, jó tíz könyvvel, és számomra volt a legnagyobb meglepetés, hogy meglett a 200 olvasós moly plecsnim :d ITT megleshetitek az instán, és ezúton is Köszönöm a sok kedvencelést rá!! <3 br="">
Mi történt velünk még?
Belekezdtünk a középiskolás továbbtanulási őrületbe, októberben 2 szülőin voltam, novemberben háromszor fogok menni :(( Hiába van meg az elvi sorrend, azért látnunk kell a kiválasztott intézményeket, és azoknak a vezetőit, tanárait; a szimpátia is sokat dönt, nemcsak a hírnév, tanulmányi rangsor, vagy távolság.




Novemberre így a sok magánéleti elfoglaltság miatt csak három biztos posztot ígérek, lesz megint esti mesékről szóló összefoglaló, hasonló a szeptemberihez, mert díjaztátok az ötletet.
Aztán biztosan érkezik két recenzió, Török Gábor: A lakott sziget , illetve Szűcs Róbert Gábor: Jól fésült ügyek című műve.
A Mini könyvklubban A könyvtolvajt fogjuk közösen olvasni, Markus Zusak híres regényét; még ha a filmváltozatot nem is tekintem meg, a könyvről mindenképpen hozok értékelést.
A szakkönyveimmel kapcsolatban szerintem nem fogok írni, viszont a temérdek gyerekkönyv mellé ezeket zsákmányoltam a könyvtárból:


Végül pedig mivel rég volt zene a havi zárásban, hoztam egy klippet.
Vasárnap moziünnepen jártunk, és míg a nagyok apjukkal Pókembert néztek, mi póniföldön jártunk a legkisebbel :D
Pörgős, nagyon csajos film, klassz zenével. Sia most nagyon felkapott, én imádtam a hangját a Wonder Womanban is ;) Ez a dal zárta a filmet:



Megjegyzések