Havi zárás: ez volt 2018.augusztusa



Ha jól számoltam, akkor ez lesz a huszadik havi zárás a blogon, mert 2017.januárjában indult el ez a rovat az oldalon.
Azt akartam írni először, hogy tulajdonképpen nem történt semmi különös se velem, se velünk, se a bloggal, de ráébredtem, hogy ez a kijelentés így nem pontos.

Nem csináltam belőle nagy hírverést, de a nyáron, még július végén 100 ezer felé lépett a látogatószámláló, ezt a hónapot pedig már 103 ezer kattintással zárom :D
Megmondom őszintén:
amikor én belekezdtem a könyves bloggerkedésbe, azt hittem, hogy legalább 5 év kell majd ilyen számok eléréséhez... azért ilyenkor klassz, hogy rám cáfol az élet.

Röviden:
Köszönöm, ha voltál, vagy, leszel a blogom olvasója! 😍
Igen, ez egy személyes jellegű blog, írnám magamnak is, de mennyivel tutibb érzés visszajelzéseket kapni.


Megérkeztek a book journalhoz az Alice matricáim, könyves washi tapek 


A nyár két legolvasottabb bejegyzése a Témázunk csapat kitűnő választását dicséri, mind a Könyvesblogger létről írt posztot, mind a Soha többé, könyves csalódások bejegyzést nagyon kedveltétek, sokan olvastátok.
Mindkettőhöz sok visszajelzést kaptam, akár itt, akár a molyon, twitteren.
Szuper kis beszélgetések kerekedtek a témákból, 2-3 év múlva pedig érdemes lesz rájuk visszatérni.

Ha már ismétlésről van szó, ez a hónap nálam egyértelműen az újraolvasásokról szól.
Direkt nem vállaltam recenziót nyárra, a Könyvhét után mindig igyekszem még a könyvtárat is elkerülni, és az itthoni könyvespolcolról válogatni.
Az idei könyvvásárlásból még mindig van hat olvasatlan kötet, nem is beszélve a várólista csökkentésről.
Ez utóbbi 9/12-n áll, és olyan 90% hogy idén nem leszek sikeres vele.
Még előfordulhat, hogy megszáll a versenyszellem, de ez az ötödik vcs-ém, három sikeres évem volt már - alapvetően beleférne az elengedés.





Az újraolvasások szépsége címmel írtam is már erről a tárgyról, és múlt hét óta egy újabb olvasmány került a kezembe, ami ismétlés.
Murakami Haruki memoirját, a Miről beszélek, amikor a futásról beszélek? címűt már olvastam magyarul, de most nagyszerű élmény volt az ismétlés angolul is.


Végül, ennyi mese után a lista - ezeket a könyveket olvastam augusztusban:

  1. Matt Haig: Reasons To Stay Alive
  2. Ruth Hogan: Az elveszett tárgyak őrzője
  3. Gretchen Rubin: The Happiness Project
  4. Silvia Roncaglia – Roberto Luciani: A mumus és a vizsgadrukk
  5. Gretchen Rubin: Better Than Before
  6. Agatha Christie: Halál a Níluson
  7. Herman Melville: Moby Dick
  8. Vavyan Fable: Álmok Tengere
  9. Vavyan Fable: Barbárság Tengere
  10. Elizabeth Gilbert: Big Magic
  11. Majgull Axelsson: Nem vagyok Miriam
  12. S. J. Scott: Habit Stacking
  13. Haruki Murakami: What I Talk About When I Talk About Running


Hét kötet - hét Harry Potter lego mini figura :D
Drágaságaink 💕


Még egy apróság, ami mellett nem érdemes szó nélkül elmenni: Madonna 60 éves lett ebben a hónapban! 
Olyan kortalannak látszanak a sztárok, hogy hihetetlennek tűnnek az ilyen tények. Ha van rá időtök, szívesen ajánlom a 24.hu cikkét, ami összefoglalja az énekesnő-kaméleon karrierjét, de nagyon klassz a MET gála fellépésről készült videó is.
A Hallelujah egy nehéz dal, nem is feltétlenül az énektudás az, amit Madonnával kapcsolatban dicsérni szokás, de ez egy kiemelkedően jó verzió lett.

A saját mobilomon viszont az Abba feldolgozás, Girl gone wild, Ghosttown és a Turn up the radio szól ;)
Legszívesebben mindegyik videóját mellékelném, de kénytelen voltam választani.




Tegnap voltunk Mamma mia 2-t nézni, egyértelmű volt, hogy ezt fogom ajánlani :))
Tessék hozzá kicsit énekelni és mozogni is.
(én nagyon szoktam :D)

Megjegyzések