Havi zárás: ez volt 2018.októbere


Nagyon szaladnak a napok, hetek, ráadásul nagyon sok a tennivaló az egyetemen. Talán nem látványos kifelé a dolog, de szenvedős időszakon vagyok túl, és ez még csak fokozódni fog.
Nem mondom, vannak sikereim is, mégis kéthetes periódusokban tekintem előre csak a tennivalókat, amilyen dátumra éppen beadandó, prezentáció, zárthelyi következik.

Nyilvánvalóan még egy sort sem sikerült írnom a szakdogámból, viszont felkerült a tanszéki blogra is a posztom, így néz ki ott:

https://internetszemle.blogspot.com/2018/10/library-thing-moly-goodreads-tobb-nem.html


Túl vagyok az első prezentáción is,  Oxford University Press magazinjairól szólt; most november 9-ig csak ki kell egészítenem azzal a pár dologgal, amit az oktató kért, aztán be kell adni. Szintén 9-ig kell elkészítenem egy 30 tételes bibliográfiát.
(update: ez utóbbit első körben visszadobta az oktatóm) 
Végre találtam szakmai gyakorlat helyet, de erről bővebbet csak novemberben fogok írni, ugyanis babonás vagyok.
November 9-én egyébként elég érdekes egyetemi napunk lesz: felmegyünk a Várba, az Országos Széchenyi Könyvtárba a digitális projektjuk bemutatójára.
(OSZK webaratás)
Aztán november 23-án írunk egy zárthelyit, egy másik tárgyból pedig megint prezentációt kell készíteni, előadni. Egy csoporttársammal vagyok párban, a legjobb tanulóval, és az adózás a témánk :D Már poénkodtunk a többieknek, hogy készüljenek lelkileg: mi leszünk az elsők, de addig nem ülünk le, amíg minimum négyest nem kapunk.


Ennyi elfoglaltság mellett az olvasás és a blog is háttérbe fog szorulni, bár most sikerült a Halloween maraton, még nem tudom, hogy befejezem-e az idei várólista csökkentéseket, recit pedig nem fogok többet vállalni idén.
Sőt jövő nyárig semmit, mert a szakdolgozat nem írja meg magát, a záróvizsgán pedig van írásbeli, szakdoga védés és két tétel húzása, elmondása. Valamit valamiért ;)

Jelenleg még három olvasatlan recenziós könyvem van, ( Ez ​a város egy távoli bolygó, A ​kisemmizett angyal, Fr@ncba ​a szerelemmel) és kettő, amit már olvastam, de még nem írtam róluk. (Fr@ncba az érzelmekkel, Legközelebb majd sikerül)





Ezeket a könyveket olvastam 2018.októberében:


  1. Ryan Holiday: Az ego az ellenség
  2. Jen Sincero: You are a Badass
  3. Bartos Erika: Bogyó és Babóca – Évszakos könyv
  4. Oravecz Nóra: Van egy ötletem
  5. Murakami Haruki: Birkakergető nagy kaland
  6. Hugh Laurie: A balek
  7. Gary Chapman: Egymásra hangolva
  8. Gary Chapman: The 5 Love Languages
  9. Jeff Kinney: Egy ropi naplója – Dupla para
  10. Héctor García Kirai – Francesc Miralles: Ikigai – A hosszú élet japán titka
  11. Michael I. Bennett – Sarah Bennett: Fr@ncba az érzelmekkel
  12. Ryan Holiday: Growth Hacker Marketing
  13. Vámos Miklós: Legközelebb majd sikerül
  14. Gary Chapman: Segítség, szülők lettünk!
  15. Tittel Kinga: Mesélő Budapest
  16. Robert Greene: Mastery
  17. James Clear: Atomic Habits



Ezek a fantasztikusan hangulatos őszi képek évek óta Autumn Cozy nevezetű blogról kerülnek hozzám. 

Pénteken jövök a Vámos Miklós újdonság, Legközelebb majd sikerül értékelésével; aztán november-december hónapokban minden pénteken várható egy-egy új poszt.


Jó pihenést kívánok Nektek a  hosszú hétvégére, kellemes Halloweent azoknak, akik tartják! :D





Megjegyzések