2016. június 30., csütörtök

Havi beszámoló: Ezt olvastam júniusban





  1. Bruno Bettelheim: A mese bűvölete és a bontakozó gyermeki lélek (félbehagytam)
  2. Kevin Leman: Születési sor(s)rend
  3. Fiona Dunbar: Lulu és az igazságsüti
  4. Marina Gask: Milyenek a fiúk? …És a lányok?
  5. Faith Hines – Pam Brown: Murphy (kis)asszony törvénykönyve
  6. Virág Emília: Sárkánycsalogató
  7. Fiona Dunbar: Lulu és a kívánságsüti
  8. Tóth Krisztina: Pixel
  9. Octave Mirbeau: Egy szobalány naplója
  10. Márton András: Karakterből
  11. Kökéndy Ákos – Vekerdy Tamás – Gyarmathy Éva – Karkus Ottó – Bácskai Júlia – Herczog Mária – Mesterházi Zsuzsa: Szülők iskolája
  12. Agatha Christie: A fogorvos széke
  13. Marni Bates: Segítség, YouTube-sztár lettem!
  14. Závada Pál: Egy piaci nap
  15. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
  16. J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
  17. Bencsik Orsolya: Több élet
  18. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
  19. Szabó Magda: Freskó
  20. Alan Alexander Milne: Micimackó
  21. Cheryl Strayed: Vadon
  22. Derek Landy: Az ősök jogara
  23. Piers Paul Read: Életben maradtak




Június hónapban ezzel a maival együtt 17 bejegyzés született, idén összesen már 91.
Ebben a hónapban négy recenziós könyvről írtam véleményt, ezek:

Ez utolsó blogbejegyzés a hónap legnépszerűbb írása, illetve egy hét alatt felküzdötte magát az oldal legnépszerűbb posztjának :) Egyértelműen két oka van a sikernek: egyfelől a kiadói facebook megosztás rengeteg forgalmat hozott, a mellett a tény mellett, hogy a molyon az enyém volt az első értékelés a könyvről.





Hétfőn jártam könyvtárban, és hoztam 6 esti mesét, 3 kamasz könyvet, valamint hat darab kötetet magamnak. Javarészt az általában kéthetes olvasási határidős olvasmányok között válogattam, ezeket fogjuk olvasni júliusban.

Nektek is jó olvasást és nagyon kellemes júliust kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése