Várólistát csökkentek 2017-ben is! :)



Lobo drága ismét klassz képet készített nekünk a VCS kihíváshoz, amire még holnap éjfélig lehet jelentkezni a molyon és a blogján :)  Ne mondjátok, hogy nem szóltam, én már negyedszerre fogom csinálni, ebből kettő sikerült, 2015 és 2016.  
A szabályok szerint 12 könyvet kell elolvasni, amelyek legkésőbb 2016. június 30-áig megjelentek, és vagy évek óta porosodnak a polcodon, vagy szerepelnek valamilyen várólistádon, de mindenesetre egy előre leadott listán/polcon, aminek a linkjét Lobohóz eljuttatod.

Személyes tapasztalatom az, hogy kell a 12+ 12 alter, mert hiába mondod azt most, hogy nagyon várod az első tucat könyv elolvasását, mikor elindul a tényleges rajt, 2017. január elsején, legnagyobb valószínűséggel bekavar a való élet. És persze számolni kell az örök könyvmolybetegséggel is, hogy az új könyvek piszkosul el fognak csábítani :)
Én lepődtem meg 2015-ben a legjobban magamon, hogy nem egy sikerkönyvet, hanem egy klasszikus francia regényt olvastam el utolsónak a listámról, ami az alternatív címek között hevert, és poénból vettem fel. Örök tanulópénz volt, azóta minden könyves kihíváson két listával indulok, úgy biztos a tuti.




Alap lista: 

  • Joanne Harris: Runemarks
  • Joanne Harris: Egész évben karácsony 
  • Benyák Zoltán: A nagy illúzió
  • Egressy Zoltán: Szarvas a ködben 
  • Markus Zusak: A könyvtolvaj 
  • Frei Tamás: A megmentő 
  • Lilian H. AgiVega: Második Atlantisz – A tízezer éves varázs
  • Debora Geary: Modern boszorkány 
  • Lewis Carroll: Aliz kalandjai Csodaországban és a tükör másik oldalán
  • Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 10. – Mindörökké hercegnő 
  • Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 11. – A hercegnő férjhez megy 
  • Szalay Lenke: Ketten hiányoznak (ha a Boszorkányszelídítő nem jó :))






Alter lista:



  • Mörk Leonóra: A vámpír vonzásában 
  • Carrie Adams: A keresztanya 
  • Cecelia Ahern: A holnap titkai
  • Berg Judit: Rumini kapitány 
  • George Bernard Shaw: Pygmalion 
  • Daniel Wallace: Mr. Sebastian és a Fekete Mágus 
  • Böjte Csaba: A mindennapi kenyérnél is fontosabb a remény
  • Borbás Mária (szerk.): A fizikusok - Öt modern dráma
  • Kosztolányi Dezső: Nero, a véres költő / Édes Anna
  • Trencsényi-Waldapfel Imre: Görög regék
  • E. T. A. Hoffmann: Az arany virágcserép / Scuderi kisasszony
  • Robert Merle: Védett férfiak



Teljesen tudatában vagyok annak, hogy az alternatív listám elég beteges ezzel a rengeteg kötelező olvasmánnyal, de mit tegyek, ha néha vágyom a nagyon komolyra, nagyon klasszikusra? :D
Így legalább én is jól járok, meg végre leporolom a köteteimet.
Btw, persze hogy a Boszorkányszelídítő nem volt jó, mert szeptemberben jelent meg, még Lobo előtt önszorgalomból javítottam.
És vigyázat, ismét csalok! Vannak ezen a VCS polcon bőven olyan elemek, amiket a Könyvmoly párbaj kihívásra is kiválasztottam... nyilván nem véletlenül.
😜

Megjegyzések