#1/30


Van egy olyan 365 napos kihívás, hogy minden nap írjunk valamit, legalább egy mondatot. Nem az én ötletem a dolog, Natàlia blogján láttam a kihívást.

De létezik ilyesféle megmérettetés, vetélkedés fotósok között is, ott talàn még nehezebb lehet 365 témát talàlni, mint egy bloggernek.
Sőt talàltam egy angol oldalt is, https://learn365project.com, ahol az eredetileg vietnami sràc már 604. napja ír ;-)

Számomra sok az egy év, nem is azért, mert nem lenne annyi mondanivalóm, hanem mert megunnom önmagam 😂 de mivel lelkesedem a komfortzónából kilépésért, ezért mától én is posztolni fogok egy-egy szösszenetet.
Talán kitartok 30 napig, sőt tovább!

ui:
mivel ezeket a rövid bejegyzéseket többször fogom csak okostelefon segítségével írni, muszàj vagyok már előre elnézést kérni az esetleges melléütésekért.

Megjegyzések