#2/30



Van egy meditációs mobilapplikáció, Simple Habit a neve. Nem mondom, hogy megtanultam tőle meditálni, viszont szoktam kifejezetten arra használni, hogy pár igazán mély levegővétel mellett, picit lazíthassak. Amúgy ez a bevezető mondatuk is: "Your daily vacation for your mind" - vagyis napi kikapcsolódás az elmédnek.

Kipróbáltam már pár meditációs tanító szériát is, egyelőre nulla sikerességgel, ellenben a természetes hangokat nagyon szeretem. A kedvencem, amire tényleg abszolút tudok lazítani, az az óceán hangja, ahogy a hullámok mossák a partokat, oda-vissza. Most is azt hallgatom, amíg a gépen pötyögök...
Ha már az őszinte kitárulkozásnál tartunk, hadd valljam be azt is, hogy mennyire idegesít például a sima vízcsobogás, valószínűleg egy patak hangját rögzítették; attól mindig wécére kell mennem :P

Amit szintén szeretek, az az eső hangja, tetőtérben lakunk, szinte minden szobában van tetőtéri ablak, teljesen hétköznapi élmény az esőcseppek kopogása. Vicces módon néhány napja úgy jártam, hogy szólt a fülemben az eső, míg odakinn tényleg elkezdett esni az égi áldás, úgyhogy megvolt a dolby surround élménye :)




Utoljára hagytam említésre a tűz hangját, amire én mindig egy kandallót képzelek el. Habár még soha életemben nem olvastam egy tűzrakás mellett, fotelba kuporogva, teát kortyolva, egyszerűen már elképzelni is jóleső érzés ez a vágyálmot.
Sőt, inkább nem is fantáziaként tartom számon, hanem egy majdani, elérendő bakancslistás célként a kandallót és az előtte álló füles fotelt. Mert az óceán, élőben, már megvolt. Szerencsésnek vallhatom magam ;)


Megjegyzések

  1. Van egy olyan alkalmazás, h White Noise - és hozzátartozó White Noise Market. Ha gondolod, nézd meg, egy rakás jobbnál jobb ilyen jellegű hanggal van tele.

    Amúgy miért írja mki két Kval a bakancsot? Én vagyok lemaradva (elképzelhető, elég régi a helyesírási szótáram)?? :(

    VálaszTörlés
  2. majd megnézem, köszi :) és javítottam :P nehéz szerkeszteni mobilon

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!