#4/30: Blogszülinap

http://cakesandcupcakesmumbai.com/2013/01/13/book-lover-cakes-and-cupcakes/

Tavaly, mikor tipegőkorba lépett a blog, lelkendeztem egy posztban azon, hogy milyen nagyszerű döntésnek éreztem, hogy belekezdtem ebbe a projektba. Egy újabb év után csak megerősíteni tudom ezt az elhatározást :)
2015-ben az volt a fő elindítóm, hogy a könyvekről órákat tudok beszélni, olykor levegővétel nélkül is, és ez három év után sem változott szemernyit sem. A bőrlélegzésre való képességem sem, nemcsak a téma iránti rajongásom :D

No, hát tessék nekem ma elnézni, kicsinykét (nagyon) euforikus hangulatú lesz ez a bejegyzés, konkrétan úgy aludtam el, hogy arra gondoltam, mekkora szerencse, hogy van blogom, és vigyorral az arcomon keltem fel, mert ma szülinap van!

Lassanként cseperedik a kis Drágaságom, a 3. gyertyát a képzeletbeli tortán a következő statisztikával fújom el:

~ kattintások száma, mikor ezt a posztot elkezdtem írni: 79,205
(megint duplázott a forgalom)

~ feliratkozott olvasók száma: 23 - Múlhatatlan hálám üldözze őket!
(15 volt tavaly ilyenkor)

~ Moly figyelők: 282 fő
(előző évi 215-ről)

~ ez lesz a 450. poszt :D
(tehát átlagban 2,5 naponként pötyögtem valamit)

~ a legkevesebb bejegyzés 2015. július hónapjához kötődik (3), a legtöbb, 17 poszt pedig 2017. decemberében született.



Népszerűségi versenyünk első 10 helyezettjét mutatja a fenti képernyőkép ;)

Az aloldalak közül pedig a Rólam a legkedveltebb, már több mint 500-an kattintottak oda, ezúton is köszi!
Aztán egymás után népszerű a 2015, 2016 és 2014 évi könyvlisták... még a 2017-es előtt. Vannak furcsa dolgok az életben...


És a hab a tortán, a keresési kulcsszavak :D
  •   a szolgálólány meséje: 114 embert irányított hozzám gugli barátom, egyem a lelkét
  • drarry: valaki ismeri a múltamat, omg! 
  • czenema.blogspot.com : not yet, de nem rossz ötlet :D
  • "vámos miklós" blog : ezt már említettem, még mindig nem
  • david allen intézz el mindent: végül én nem használom a módszerét, de alapmű
  • mondjátok meg zsofikának tartalom: szerintem azt nem írtam le, sorry
  • mongyatok meg zsofikanak: hogy egy analfabéta akarja olvasni :P
  • kis nicolas uj kiadas?: én a régit jobban bírtam, azt hiszem említettem, hogy nem jött be az új fordítás
  • "oajar perzsiai uralkodo lányai"  :O hogy én ilyenről biztos nem írtam! azt se értem, h mi akar lenni :P



Köszönöm az eddigi bizalmat, folyt. köv. idén is, sőt jövőre is!
Az olvasásban, könyvekben az a nagyszerű, hogy mindig van új kedvenc, új élmény, új vélemény... igazi végtelen történetnek néz elébe a blog. 


Megjegyzések

  1. Boldog blogszületésnapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot!
    Fun Fact: A legtöbb általam követett blog (a sajátom is) januárban születésnapozik. Vajon ennek mi az oka?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog blogszülinapot kívànok, előre is 😁 januàr az új kezdet hónapja, nemde?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!