#14/30


"Ha a Kérdésfeltevő hisz benne, hogy egy adott szokàst érdemes megtartani vagy felvenni, akkor ragaszkodni fog hozzá – de csak akkor, ha elégedett a szokàs hasznosságával"


Megint Gretchen Rubin könyvet olvasok, most a szokàsokról, és bàr angolul màr talàlkoztam a négy tendencia elméletével, tegnap, mikor a fenti idézetet elolvastam (3x) sikítani tudtam volna, hogy igen, igen! 
Ez vagyok én, én ez vagyok :-D

A dolognak persze az is a szépsége, hogy àt tudtam gondolni màr pàr szokàsom, megint koràbban keltem, túl vagyok a francia és a svéd duolingón is (5-5 minileckén). 

Újrapróbàlom a meditàciót is, hihetetlen, h kifogott rajtam, és csak öt napi folyamatos gyakorlást tudok belőle felmutatni!!! ... lehet, hogy a sikertelenség vette el a kedvemet? Vagy nàlam pont ehhez a szokàshoz kell a 60 nap?!? 
Mert a legújabb kutatàsok szerint nem elég a 21/28/30 nap, hanem -nyilvàn, végre ráébredtek-, van, akinek kevesebb idő kell, de hatvan nap az átlag.
Juj. ://
No mindegy, akkor 1/60-an àllok. Az is valami (^_^).

Megjegyzések