Indul a Mini-könyvklub 5.fordulója!



Here we go again :) azaz jön a következő kör Vegazus által szervezett kis könyvklubunkban. Eddig olvastunk kétszer sci-fit, disztópiát, egy negyedévig fantasykat és legelőször romantikus könyveket.
Lásd az archívumot!

Én a könyvklubokat, közös olvasásokat mindig afféle komfortzóna kilépési lehetőségnek tartom, nem is bántam meg a csatlakozást, mert például Andy Weirtől A marsit biztos húztam volna, mondván trendkönyv és nem szeretek divathullámban olvasni, de mit veszítettem volna! Mark Watney az egyik kedvenc hősöm azóta is <3 (itt lelkendeztem a könyvről)

Nos, megvallom őszintén, hogy amikor utoljára szavazni lehetett a műfajról, én nem a krimire mondtam igent, hanem a chick-lit-re és a szépirodalomra, de számítottam erre, hogy nem az én kedvem szerinti kategória fog győzni. A szépirodalom nálam nagy kedvenc, chick-litre meg kíváncsi lennék, hogy mi is tartozik bele. No, de majd talán a következő körben....

Addig is itt vannak a szabályok, rövidített formában:

"2016. szeptember 1-től december 31-ig tart az ötödik Mini-könyvklub.
 Mind a négy hónapban egy-egy könyvet olvasunk el, a határidő mindig a hónap utolsó napja (késéseket nem fogadok el).
Az első három hónapban előre meghatározott könyveket kell olvasni, tehát szeptemberben, októberben és novemberben is minden résztvevő ugyanazt a regényt olvassa (minden hónapban egyet).
  A cél itt a közös olvasás élménye, majd hogy jól kibeszéljük, hogy kinek mi tetszett, mi nem tetszett, milyen gondolatokat ébresztett a könyv.

Decemberben szabad a vásár, bármilyen könyvet olvashatsz, ami az alábbi négy kritérium mindegyikének megfelel:
1. korábban nem olvastad a könyvet
2. krimi, vagy thriller regény legyen (vagy ezek valamilyen keveréke)
3. ne legyen egy sorozat része, kivéve, ha ez az első kötet a sorozatban, vagy ha a sorozat egyes részei nem épülnek szorosan egymásra (így biztos nem lesz spoiler)
4. legalább 200 oldalas legyen.
A cél ebben a hónapban az, hogy olyan stílusú könyvet ajánljunk egymásnak, amit szeretünk.

Hogy mit értek ajánlás alatt? Mind a négy hónapban az aktuális könyvről ajánlást/kritikát kell írni. Ez a könyvértékelés legalább 10 saját, bővített mondatból kell álljon, tehát ebbe nem tartozik bele a fülszöveg, az idézetek és egyéb könyvinformációk. Az értékelésben legalább 5 olyan mondat kell legyen, ami nem a cselekmény leírásáról szól, hanem a saját véleményről, a kiváltott érzésekről, gondolatokról, vagy a könyv méltatásáról."

A három kötelező könyv kiválasztását szavazásra bocsátotta Vegazus, az alábbiak közül lehet választani:





További részleteket, szabályokat és főleg a jelentkezést itt találjátok:
MINI-KÖNYVKLUB 5
Gyertek, olvassatok velem, én már jelentkeztem, szavaztam! :D

Figyelem:
Szavazni 2016. augusztus 31-én éjfélig lehet a SZAVAZÁS nevű űrlap kitöltésével (lásd fentebb a linket), és 2016. szeptember elsején hirdeti ki Vegazus a kiválasztott 3 könyvet és olvasási sorrendjüket.
Magába a könyvklubba szeptember 30-ig lehet jelentkezni, de ekkor már hozni kell az első olvasást + értékelést.

Figyelheted a molyt is, az utóbbi két hónapban közös olvasást szoktunk indítani, hogy biztosan végezzen mindenki időre :)

Megjegyzések