II. Blogszülinap :)



2015. legjobb döntése volt, hogy új hobbiba kezdtem, január 9-e számomra így nem csak Piton professzor szülinapja kapcsán jelentős, hanem a blogomba is akkor kezdtem írni.
:D
Rengeteg, sőt eszméletlen sok minden változott meg bennem is, meg az életemben is, amit java részben a netes olvasmánynaplómnak köszönhetek.
Hogy pontosan mik is ezek, már az utóbbi napokban folyamatosan próbálom végiggondolni, de legnagyobb valószínűséggel fogok kihagyni dolgokat, ezért hozzátoldások még bőven lehetnek ehhez a bejegyzéshez.



Legelőször is, Barátokat, Ismerősöket szereztem a blognak köszönhetően, mind itt a szűkebb blogger, könyves blogger világban, de a molyon is :D Nem szeretnék senkit se megbántani, ezért most nem listázom a neveket, de azért lehet mindenféle közösségi oldalakon látni, hogy kikkel cseverészek akár naponta, hogy kit figyelek árgus szemmel, vagy netalán kérdezek meg, mikor kétségeim vannak.
💖 Köszönöm, hogy vagytok, drágáim!

A másik eszméletlen nagy dolog, újdonság nyilván a Kiadóknak szóló köszönet lesz, őket leírom név szerint, mert - egyelőre még - rövid a lista. Köszönöm a bizalmat megint az Athenaeum, Corvina, General Press és Magvető kiadó munkatársainak, illetve Twister Mediának a támogató partneri kapcsolatot :D
Nyilván előtte is volt miről írnom, a három könyvtár bőven biztosít ahhoz alapanyagot, de semmivel sem összehasonlítható élmény, érzés, mikor jön egy mail: "Persze, hogy szívesen vesszük, ha ír(sz) nekünk, melyik könyvünket kéri/kéred?" 😊




A harmadik legfontosabb változás pedig az Egyetem volt, a Könyvtár szak <3
Várható volt, hogy ezt írom, persze, de muszáj, mert hihetetlenül nagy, oltári mázlinak, több mint szerencsének érzem azt, hogy a hobbi könyvmolyság után lehetőségem van a szenvedélyemnek élni majd, nap mint nap.
Egyelőre akkora a szerelem, hogy sem a könyvtári törvények, sem az osztályozáselmélet nem tudott eltántorítani, holott az utóbbi brrr, elég száraz, meg unalmas, meg hátborzongatóan elvont.




Most pedig pár tény:


 ~ tavaly 6 ezernél fordult a látogatói számláló - idén már 32 ezer felett fog :D még ha le is számítom az orosz robotokat (eszem az érdeklődő programkódjukat!), akkor is megnégyszereződött a blog forgalma, 365 nap alatt. 

~ Köszönöm a 15 feliratkozót, decemberben engem lepett meg legjobban a tény :)

~ Pláne Köszönöm a 215 moly figyelőt, néha nem is tudom, mivel érdemeltem ki, mert lusta vagyok minden olvasmányt értékelni ;)

~ teljesen meglepő módon maradt 187 követőm a tumblren is, a twitteren pedig 85, habár mindkettő lezárt blog, mert valahol hőbörögni is kell  😝

~ az instagram egy játéknak indult, amikor nekikezdtem még nem igazán tudtam, hogy mit tudok majd fotózni, tudok-e normálisan fotózni? Nos, mint kiderült, nem csak a minőség számít, hanem a mennyiség és a gyakoriság is, és Köszönöm, hogy már majdnem 100 követőm van ott is.
(és nyomhatnátok néhány követést, hogy meg is legyen a száz, jó? ;) ha már ilyen kedvesen, csöppet se arcba nyomulva megemlítettem :D) 



Ennyi dicsekvés után engedjetek meg megint egy kis zenei köszönetet nekem, az már elég jól működött a szülinapom is :)
Továbbra is Higgyetek magatokban Ti is, tartsatok ki az álmaitok mellett, és Köszönöm, hogy vagytok! 💕
Pusszantás Kedveseim ;)






Off: a bejegyzésben szereplő képek a pixabay.com-ról valók, kivéve az instás fotómontázst, mert az a bestnine.com oldalnak köszönhetem. 

Megjegyzések

  1. Szia!

    Boldog blogszülinapot :) Sokat még :)

    Üdv: LL

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, megérdemelt siker!
    Jó tanulást, az is jó választás. Tetszik, amit és ahogy írsz ajánlókat, reciket. Igen az olyan, mézzel kenegetős, amikor jön a futár. Felelősség és nagy bizalom.
    sok sikert 2017-re is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon szépen köszönöm, Gabó, kedves tőled :)) Igyekszem továbbra is, neked meg pláne gratula, láttam ám, hogy már 600 ezer felett a mutató :D

      Törlés
  3. Én is könyvtár szakon végeztem, ugyhogy kitartás! Azt nem mondom, hogy nem marad szaraz az osztályozás elmélet, de ha szereted a könyveket, túllendülsz ezen. :)
    Idővel az emberbe ugy beleivódik ez az egesz, hogy én pl.tavaly katalogizáltam az itthoni 2000-es könyvtárunkat egy jo kis progival. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) igen, mihelyt már etózni fogunk jobb lesz.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!