Ultimate Harry Potter tag - még utoljára egy rajongói bejegyzés :)

Egészen pontosan szeptember 15-én regisztráltam a Merengőre, a Lumos Továbbvilágra pedig 2008. augusztus 19-én :) tehát nem tegnap volt egyik sem, de mostanában már nem követem egyik oldal eseményeit sem, sőt fanfictiont írni se tudok.
Eljött a búcsú ideje, a Potter kihívásra írtam meg a hattyúdalom, és még az elvállalt zsűrizésben aktív leszek, de azt hiszem legkésőbb november-december tájékán befejezem a Kritika Klub tagságot is.
Aztán lezárom az írói profiloldalaimat, fb-én kilépek mindenféle csopiból, és lezárul egy korszak :)



Természetesen olvasni még fogom a sorozatot, a twitteren-tumblren meglehetősen sok HP dolgot reblogolok, de már nem érzem a tüzet, ami régen írás közben elfogott, és főleg a magánéleti továbblépés engem is továbbhaladásra ösztönöz.
De szép volt, istenem, de sok-sok jó pillanatot, élményt, és főleg emberkét, baráti kapcsolatot, nevetést köszönhetek én ezeknek a könyveknek.
Azt hiszem bátran kijelenthetem, semmi sem volt ilyen tartós hatással rám az életben, mint Harry Potter meséje, és talán pont azért, mert 2008-ban, amikor először végigolvastam a teljes sorozatot, már bőven felnőtt voltam.



Na, és akkor ennyi személyes megjegyzés után a lényeg, a book tag, amit AniTigertől loptam el, még júniusban örvendeztem a bejegyzésén nagyokat.

1. Kedvenc könyv? 
Perverz módon imádom az utolsó hármat, 5-6-7, fej-fej mellett. De az igazi szerelem a hatos :)))

2. Legkevésbé kedvenc könyv?
A négyes a halálom :D ha most kezdenék bele, akkor hetedszerre olvasnám végig a sorozatot, és az az egy az, amin minden egyes alkalommal, függetlenül a nyelvtől, megőrülök.

3. Kedvenc film?
Ezzel baráti körben általában egyedül vagyok, de a hármas. Ott a Szellemszállásos jelenet, a felnőtt színészek között nagyszerűen sikerült.

4. Legkevésbé kedvenc film?
Ilyen nem igazán van, bár az ötös végét nagyon utálom, mert ahogy ott sétál Harry a barátaival, ritka giccses. A könyv harrysebb, nem hálivúdi, sajnálom, hogy elmaradt Vernon megdöbbent feje a Főnix Rendje láttán.

5. Kedvenc idézet?
"Don't worry, You're just as sane as I am."
Luna Lovegood

6. Kedvenc Weasley?
Bárki, csak ne Molly/Ginny/ Ron legyen :P

7. Kedvenc női karakter?
Luna, Hermione és Narcissa.

8. Kedvenc gonosztevő?
Draco nagyon szexi Malfoy (lehetőleg Harry Potterrel összegabalyodva :DD)


Harry and Draco stealing glances at each other in class...
khm-khm, mivel EZ filmjelenet, így a Drarry kánon :P

9. Kedvenc férfi karakter?
Harry, Draco, Lupin.

10. Kedvenc tanárod/professzorod?
McGalagony és Lupin.

Melyiket választanád inkább...

11. A) megmosni Piton haját vagy B) eltölteni egy napot Lockhart hencegését hallgatva?
Sanszos lenne, hogy az utóbbitól megőrülnék, tehát inkább Persi.

12. A) egy lelkes Bellatrix-szal vagy B) egy dühös Mollyval párbajoznál?
Bella 4ever! jaj, hát Mollyt amúgy sem kedvelem, Bellatrix viszont lehengerlően őszinte volt, szóval inkább ő.

13. A) a Roxfort Expresszel vagy B)  repülő autóval utaznál el a Roxfortba?
Ebben mi a probléma, nem látom át, főként, mert indul a vonatom! :))

14. A) megcsókolni Voldemortot vagy B) Umbridge-ot pezsgőfürdőben részesíteni ?
Aki ezt kitalálta, az csinálja mindkettőt... brrr... fogalmam sincs...

15. A) Hippogriffen lovagolni vagy B) Tűzvillámon repülni ?
Odaúton így, vissza úgy, lehet?

16. Van olyan karakter, aki iránt máshogy éreztél a filmekben?
Siriusból szerintem a legjobb pillanatokat választották ki, valahogy koncentráltabb, őt a könyvben nem szerettem annyira, mint filmen. (Gary Oldman nagy kedvencem, na)

17. Van olyan film, ami szerinted jobb volt, mint a könyv?
minden ilyen listának van egy nagyon bugyuta kérdése, ez itt az :P

18. Richard Harris vagy Michael Gambon jobb Dumbledore?
Attól eltekintve, hogy sosem értettem, miért kell egy halott színészt egy élőhöz viszonyítani; Gambon csak a négyes filmben béna, a Te dobtad be a neved? jelenetben, aztán jó Dumbledore, egyre jobb.

 19. Melyik az a dolog (személy vagy esemény), ami nem volt benne a filmben, de te hiányoltad?
Peeves, a kopogószellem! (bocs, többet olvastam angolul, úgy jobba tudom a neveket) Fura, hogy ennyire elnagyolták a Weasley családot is, Charlie egyáltalán nem olyan izgalmas, mint a könyvben. Androméda Tonks és Teddy is hiányzik.

20. Ha átalakíthatnád valamelyik filmet, melyik lenne az?
Ha átalakítanám, akkor 7*7 részes minisorozatot forgatnék a könyvből :D bár gyanítom, az se lenne elég az összes HP rajongónak.

21. Az érzéseid szerint, melyik az a ház, amelyikbe te is tartozhatnál?
Mardekárt vagy Hollóhátat vártam, Griffendélt kaptam anno a Pottermore-on, itt írtam róla:
http://aranysziv.blogspot.hu/2011/09/felicisunicorn-on-pottermore.html
Ma már nem bánom, jó helyen vagyok ott, ahol vagyok :)

22. Melyik házba soroltak be Pottermore-on?
Griffendél.

23. Melyik tantárgy lenne a kedvenced?
Átváltozástan, bűbájtan izgalmasnak hangzik, bár én inkább egy házimanót szeretnék :P

24. Szerinted melyik a leghasznosabb varázsige, amit érdemes megtanulni?
Az összes háztartási bűbáj jöhet!!!

25. Melyik az a karakter, akivel azonnal összebarátkoznál?
Harryt és Lunát piszkosul letámadnám, remélhetőleg sikerrel :))

26. Ha a tulajdonodban lehetne a Halál ereklyéi közül egy, melyiket választanád?
Ez egyszer már volt valahol kérdés, a köpenyt választanám.

27. Van olyan dolog, amit megváltoztatnál a könyvekben?
Szerintem az epilóguson nagyon látszik, hogy Jó-t naponta hívta az ügynöke, mikor lesz készen ://

28. Kedvenc Tekergő?
Lupin.

29. Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az?

Lupint és Tonksot :)

30. Halál ereklyéi vagy Horcruxok?
Ereklyék.

Régebbi válaszok itt:
30 napos Harry Potter kihívás
http://moly.hu/karcok/359806


Update:
Nyilván, mire megírtam ezt a bejegyzést, találtam rá erre a poénra XDXD
https://twitter.com/MuggleNet/status/629351272613711872

Megjegyzések