Vasárnapi Próféta 6.

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.



http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/post/87341503296


"Vigyázz, fiam. Az igaz, látni és hallani kell ahhoz, hogy megértsük a világot. De ez nem elegendő. Akinek nem eléggé művelt az elméje, annak a szeme és a füle hamis tanú. Tapasztalni, tanulni és gondolkodni – csak együtt adja a megértést és a tudást."
http://moly.hu/konyvek/hegedus-geza-a-miletoszi-hajos
Hegedűs Géza ókori Görögországról mesélő regényéből származik az idézetem, Hérakleitosz filozófussal mondatja el az író ezt a bölcsességet. Már csak két fejezet van hátra a könyvből, holnapra befejezem, és ezzel már 3/12 lesz a várólista csökkentős teljesítményem :)
  • heti termésem olvasás terén:
    Jane Austentól a Meggyőző érvek (újraolvasás)
    Fehér Klára: Hová álljanak a belgák?
    Szerb Antal: Budapesti kalauz (ITT olvasható a Mek-en)
    Hegedüs Géza: A milétoszi hajós
  • http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/post/108419132146


  • ebook angolul:
    Work Smarter Not Harder (ennek a könyvnek a finn írója 18 maratoni futást teljesített már!)
    Have A Meaningful Workday!
    Zoe York: Fall out (igen, egy újabb romantikus-erotikus :D)
  • "Én egy büszke mardekáros vagyok, de a barátaim folyton kinevetnek azért, hogy az vagyok. Mit ajánlasz, mit tegyek?
    JKR: Átkozd meg őket."
    https://twitter.com/jk_rowling/status/695265748927672320
    XD
    Ez a heti legnépszerűbb karcom, JKR már 92 csillagot hozott nekem.


  • Igaz, hogy csak áprilisban lesz a névnapom, de már most megrendeltem 10 darab Szabó Magda könyvet :) Most ez a POLC az fb borítóképem.
  • hozok egy kis januári blogstatisztikát:
    a legnépszerűbb poszt az utolsó volt, Vasárnapi Próféta 5. - Ezt olvastam januárban. Több mint kétszázan voltatok rá kíváncsiak, hogy mit olvastam, wow, köszönöm! :)
    Meglehetősen izgalmasak a keresési kulcsszavak:
    Vámos Miklós blog, Tóth Krisztina Pillanatragasztó, Grossz Arnold élete, drarry fanfction - ez utóbbi vajon miért? :DDD
  • a héten - magamhoz képest - sok svédet tanultam, és sajnos nem írtam tovább, de viszont jól állok olvasásügyileg is, megint két várólistás könyvnek fogok nekikezdeni, Jane Moore: Második feleségek klubja és Sara Raasch: Hó, mint hamu lesz a harmadik Mini-könyvklub fordulós olvasmányom.


    Szép hetet, jó olvasást kívánok Nektek is!

  • Ha tetszett a poszt, kérlek pipáld ki a bejegyzés alatti megfelelő mezőt,
    Neked csak egy kattintás, nekem viszont számít minden apró visszajelzés :)
    FB-én itt tudsz követni: https://www.facebook.com/lakosztaly
    Molyos adatlapom ez: http://moly.hu/tagok/mariann_czenema
    Levelet ide írhatsz: bagolybizsu(kukac)gmail(ponty)com

Megjegyzések