{Vigyázz! Kész! Posztolj!}: Karácsonyi kívánságlista


VKP keretein belül Szilvi, a Pillecukor blog háziasszonya meghirdette a karácsonyi témákat előre, melyekről lehet majd írni, és ITT lehet még hozzánk csatlakozni a továbbiakban is - érdemes, jó kis társaság :))
Számomra roppantul kapóra jött a közös karácsonyi ráhangolódás, mert egyrészt a sok olvasás miatt el vagyok amúgy is maradva a posztokkal, de pláne az Egyetem miatt, zh és vizsga tanulás közben szerintem csak 19-én ocsúdnék rá, hogy mindjárt ünnep van.
Így azonban én is össze tudtam szedni kicsit a gondolataimat, vágyaimat, amik meglepő módon nem mind könyvesek, bár azokhoz kapcsolódnak, még meghökkentőbb módon nem csak harry potteresek :D




Tehát amiket szívesen látnék a könyvespolcomon, ráadásul pont ezekben a kiadásokban, borítókkal:



Ez most a moly-os kívánságpolcom volt, de például Neil Gaiman eredeti, angol nyelvű művei elől sem ugranék el, amiket Chris Riddell illusztrált:




De ha már könyv, akkor említettem, hogy könyvjelző fanatikus (mármint gyűjtő) is vagyok, jelenleg olyan 30 (inkább több) darab könyvjelzőm van. A legutóbbit a héten kértem el, az új HP Legendás állatok filmforgatókönyvhöz a Bestsellers-ben :)
Nyáron vettünk két nagy adagot az aliexpress-ről, kaptok linket, hogy ne csak én álmodozzak folyton...
Ezt az Alice Csodaországban képekből álló készletet például igen megbecsülném <3



És ezek is milyen klasszak:

 


De csak hogy ne tagadjam meg magam, once a Potterhead, always a Potterhead része következik a kívánságaimnak :))
Jelenleg HP zoknira lenne szükségem nagyobb tételben, mármint van kettő, hollóhátas és mardekáros, de múltkor a zh-ára is elfelejtettem kimosni az okosabbat... A zöld és a kék van meg, de még egy teljes, mind a négy házat tartalmazó készletet szívesen látnék a szekrényemben.




Bár elnézegetve ezt a másik zoknikészletet, szintén csak a KELL szó, meg az aktív gügyögés a reakcióm :D Talán egyedül az elefántosak nem jönnek be, de a többi halál édes.




No, és akkor kanyarodjunk vissza Alice-hez, aki ugyan csak nagy szerelmem. A gombás, bájitalos rész is aranyos, de még inkább nagyon kedvelem a Vigyori Macskát és a Bolond Kalapost.





Végül, de nem utolsó sorban, irodalmi vizekre eveznék még kávézás közben is, ezzel a gyönyörűséggel, de sajnos valószínűleg nem lenne mágikusan újratöltődő: 




Az a párom egyetlen szerencséje, hogy nem tudunk a bankkártyájával online fizetni 😜 Ha viszont a fenti szépségekből bármelyik is elfekvőben lenne Nálatok, ne habozzátok erre küldeni Télapót :))

Nagyjából egész évben ... na jó, úgy általában ... vagyis inkább az elmúlt időszakban oly jó voltam, megérdemelném, eskü! ;)



Többiek kívánságbejegyzéseit itt láthatjátok majd:






Megjegyzések

  1. Atyaég, azok a rénszarvasos zoknik nekem is kellenének :D Mindig látok itt-ott, de sosem veszek :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!