Havi zárás: ezt olvastam 2017.februárjában


Megszokhattátok, szabadkozással kezdem az elszámolásomat, de most tényleg az a nagy helyzet, hogy extrán leterheltek vagyunk. Az év második hónapjában sikerült minden héten egy délelőttöt a gyerekorvosnál tölteni, ilyen kis sormintával: 7,14, 22 és 28 :(

Azt sejtem, hogy kimerült a gyermekeim szervezete, és a legrosszabb az egészben, hogy a fiam még az iskolai előkészítőre sem tudott eljutni a fülgyulladása miatt. Mert igen, ezt a twitteresek már olvasták, párhuzamos izgalom volt: megkezdődött az Egyetem és mellé megvolt a tanítónéni, osztály-, iskolaválasztás nehézsége is.
Persze a tornafelvételi napján is beteg volt a gyerek, még jó, hogy a pótra el tudtunk menni.




A magánéleti behavazódás mellé szerencsére ért pár öröm is februárban, el tudtam végre jutni a Budapesti Molyklub találkozóra. Itt a moly zónába teszi fel Niki a beszámolókat, mondhatom nagyon jó élmény volt, pláne azért, mert valahogy hiába volt meghatározva, hogy vidám könyveket olvasunk, meglehetősen tágan sikerült értelmezni mindenkinek, hogy mi esik a vidám jelző alá.

Boldogsággal töltött el az is, hogy egy éppen szabad délelőttön sikerült kiválogatnom a felesleges könyveimet, és ötven (igen, 50!) példánytól megszabadultam :D Egyfelől az üressé vált polcra végre egymás mellé kerültek a recenziós könyveim - gyönyörűek így együtt!-, másfelől sikerült másnak örömet szereznem a könyvek elajándékozásával.
Ebben a hónapban különben is jó voltam, csak egy szintén ingyenes, másnak már feleslegessé vált könyvet szereztem, Csernus doki művét.






Amiket kiolvastam februárban:


  1. Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája
  2. Szabó Magda: Az őz
  3. Fiáth Titanilla – Heller Ágnes – Popper Péter – Réz András: Hová tűnt a nyugalom?
  4. Bácskai Júlia – Czeizel Endre – Popper Péter – Szendi Gábor: Kéretlen útravalók
  5. Emily Brightwell: Mrs Jeffries és a halott orvos
  6. Soman Chainani: Itt nincsenek hercegek
  7. Jean-Jacques Sempé – René Goscinny: Nicolas az iskolában
  8. Janikovszky Éva: Ájlávjú
  9. Janikovszky Éva: Ráadás
  10. Popper Péter: Egy illúzió halála
  11. Popper Péter – Ranschburg Jenő – Vekerdy Tamás: Sorsdöntő találkozások
  12. Elizabeth Gilbert: Big Magic
  13. Böjte Csaba: A mindennapi kenyérnél is fontosabb a remény
  14. Csernus Imre: A kiút
  15. Derek Landy: Játék a tűzzel
  16. Walt Disney – A Szépség és a szörnyeteg





Írni ellenben nincs ihletem, sem blogot, sem ficet, és az a nagy helyzet, hogy jelenleg recenziót se merek vállalni, csak kéthavonta. Gondolkodtam azon, hogy vissza fog rám csapódni, ha mostanában folyton nemet mondok, de úgy sem tudnám tartani a határidőket, a nagyon vonzó könyvbemutatókra meg szintén semmi esélyem eljutni.

De ennyi kesergés után némi humor: egyszerűen csodás, hogy miket kerestek a látogatók már idén a blogban. Ambrózy báró fanfiction engem is érdekelne, tehát, ha véletlenül összefutnátok ezzel, akkor küldjetek nekem is linket :D
Szabo Magda disznótor olvasónapló megtisztelő, bár nem hinném, hogy az én véleményem annak számítana.
a o esther gombnyomásra 3 ?!? ööö, ez micsoda?
marianna lakosztálya - majdnem, majdnem, bár be kell valljam, utálom a Marianna változatot, lévén nem az én nevem :P



Na, de mindegy, éljen a tavasz, a fotó a kertünkben készült, az instámról hoztam:
https://www.instagram.com/czenema/
Részt vettem a februári könyves kihíváson, sőt valószínűleg ha már pötyögni nincs kedvem, könyves képeket  fotózni igen, tehát nekikezdek majd a márciusi körnek is.

Végül számomra ez volt február hónap legjobb idézete:

"Mert mitől jó egy nap? Attól, hogy képesek vagyunk meglátni a jót. Hogy örülni tudunk. És attól, hogy holnap is lesz egy nap. Lehet, hogy még jobb, mint a mai."
Janikovszky Éva: Ráadás

Megjegyzések