Havi zárás: Ez volt 2017. szeptembere



Hű, hát nagyon strapás hónap volt ez a szeptember, de előreláthatóan a következők sem lesznek jobbak. Pénteken már  novemberi időpontokat jegyeztem fel a konyhai családi naptárba, illetve a határidőnaplómba.

Pár mondatban, hogy mi is történt velünk:

- Már két iskolás gyermekem van, a 14 éves nagylány a felvételi + középiskola választás előtt áll; míg kisfiam most kezdte el a tanulmányait, 7 évesen. A suli tetszik neki, már van dicsérete, környezetismeretből, csak magatartási gondjai vannak. A "sokat beszél" bekerült már az üzenőbe, de a mai fogadóórán is fogom hallani...

- Megkezdődött nekem is az egyetem második éve, rögvest Hajdú tanárnő, a tanszékvezető osztályozáselmélet órájával. A tárgyszavakból, indexekből, tezauruszokból már 19-én zárthelyit írunk :( jó nekünk.

- Járok gyakorlatra is a Központi Statisztikai Hivatal könyvtárába, eddig 2 alkalmon vagyok túl. Perverz vagyok, mert a leltározást élveztem :D

- Programok tekintetében kicsit kilóg ez a hónap, nem sikerült eljutnom az Olvasás Éjszakáján tartott moly találkozóra - megmondom őszintén, olyan náthás voltam, hogy jobb is!

- Szeptemberben van a szülinapom, és hát picit elszálltam ajándékba kiválasztott könyv mennyiség tekintetében, de tulajdonképpen már csak egyet nem olvastam abból, amit megkaptam ;)


Viktória királynő és Abdul recenzió volt, a Saját szobát Bogitól kaptam; a többit vettem meg a szülinapi keretből :)
Nem olvasott: a Jók és Rosszak Iskolája 3.

- Visszairatkoztam a Keresztúri és a Kőbányai könyvtárba is, tehát most 3 Szabó Ervinben + a KSH-ban vagyok tag; ez összesen 8+8+8+7 könyvet jelent havonta :D XDXD
Nyilván nem használom ki a keretet, mert az még nekem is kezelhetetlen mennyiség lenne, de azért... Hetente hozok-viszek könyveket, valahová.

- voltunk a hónapban moziban, LEGO Ninjagót néztük meg, illetve tegnap kaptunk jegyet az Eötvös Cirkusz előadására. Mindkettő klassz élmény volt, az utóbbiról van fenn kép az instagram fiókomon.

- kemény két órás keresgélés és hozzá további két órás szerkesztgetés után, újfent kinézetet cseréltem a blogra. Reményeim szerint utoljára, mert habár én nem szeretem a pirosat, de a fekete-fehérrel elég időtlen, divatváltozásoknak ellenálló színkombináció.
Plusz a visszajelzések alapján úgy lett reszpozitív a design, hogy végre nem csúszik el semmilyen böngészőben, sőt mobilon sem; köszönöm az üzeneteket, itt is!
A legördülő menüsor megizzasztott, de megérte :D, elég büszke vagyok az eredményre. 



Mechwart liget




No, és ennyi mese után, ezeket a könyveket olvastam szeptemberben:




  1. Mikszáth Kálmán: Különös házasság
  2. Tevan Andor: A könyv évezredes útja
  3. Szabó Magda: Születésnap
  4. Dániel András: Kuflik a láthatatlan réten
  5. Dániel András: Kicsibácsi és Kicsinéni (meg az Imikém)
  6. Tóth Krisztina: Párducpompa
  7. Szabó T. Anna: Törésteszt
  8. Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
  9. Mary Hooper: Szirmok a hamuban
  10. Birgit Bondarenko: Iskolás leszek!
  11. Bosnyák Viktória: A kacifánt nem elefánt
  12. Po Bronson – Ashley Merryman: Amit rosszul tudtunk a gyerekekről
  13. Popper Péter: Felnőttnek lenni…
  14. Lomb Kató: Így tanulok nyelveket
  15. Csernus Imre: Bevállalja?
  16. Arany László: A kiskakas gyémánt félkrajcárja
  17. Sjón: A macskaróka
  18. Walt Disney – Bambi 2
  19. Bartos Erika: Együtt lenni jó!
  20. Linnea Dunne: Lagom
  21. On Sai: Miogin bázis
  22. Brené Brown: Bátraké a boldogság
  23. Berg Judit: Cipelő cicák a városban
  24. Katie Daynes: Hogyan látunk?
  25. Shrabani Basu: Viktória királynő és Abdul



Amiről készült értékelés azt linkeltem; amiről majd érkezik: az az Athenaeum recenzió, Viktória királynő és Abdul, mert ma azt írom meg, és csütörtökre időzítem.
Illetve már készen van, és sorára vár Mary Hooper young adultja, az Édességek kicsiny boltja + Szirmok a hamuban. Mivel hátra van még egy recim, Justin Trudeau, a kanadai miniszterelnök könyvének olvasása, értékelése, inkább október második felében várhatjátok.


Egy roppant helyes őszi képpel búcsúznék, az egyik kedvenc moly zónámból hoztam.
Szép hónapot, jó olvasást kívánok októberre! :D

https://moly.hu/karcok/978543




Megjegyzések