A hét verse: Tamás Dorka - Egy a napok közül




egy a napok közül

a hétfő vagyok
ködöt lehelek ajkamon
búsan ücsörgök öledbe, mint
anyát kereső kisgyerek

egy unalmas keddi délután
el-el telik csak húzod a szád
már megfogni sem lehet
a kilélegzett életet

laposakat pislogó szerda vagyok
vagy telefonokat elbíró teli villamos
megállok, hogy körülnézz
fogd meg a hideg korlátaimat

a véget nem érő csütörtök
könyörögsz, legyen már vége
de én csak borulok és
kávéfoltot teszek az ingedre
egy élet is kevés kimosni

örülsz, mert ma péntek vagyok
mintha megváltoztam volna – mondod
látod, egy mosoly a világ
de ne hidd, az idő megáll

átbulizott szombat hajnalod vagyok
egy belvárosi kocsmában
rohanó éjszakaid vagy a taxid
minden csak nézőpont kérdése

a megfagyott vasárnap délelőtt lettem
kikristályosodott előttem a reggel
szimfóniákra táncolnak a felhők
lépj egyet az ég felé
herendi fehér porcelán a világ
- könnyen törik


Forrás:
Tamás Dorka ír

https://www.facebook.com/dorkatamasir/









Publikációs lehetőség:
Szeretnéd, ha jövő héten a Te költeményed lenne a hét verse nálam?

Írj nekem ide: bagolybizsu(kukac)gmail(pont)com és helyet adok neked, itt a blogon, illetve a facebook oldalamon is :)

Megjegyzések