Hó végi elszámolás: Ezeket a könyveket olvastam augusztusban



Nem fogok kertelni, minden hónapban jóleső érzés összeírni, hogy mennyit és miket olvastam :) Egyfelől büszke kezdek lenni az ízlésemre, az utóbbi egy évben sokat kupálódott, másfelől az adott időszakban én nem szoktam számolni, hogy mennyi az annyi, és nagyokat tudok derülni önmagam meglepődésén a végső számadáskor.
Csak kicsit vagyok elvarázsolt... kicsit nagyon :D

Tehát, ezeket a könyveket olvastam 2016.augusztusban:

  1. Tóth Krisztina: Akvárium
  2. Silvia Roncaglia – Roberto Luciani: A szörnyű szuri
  3. Antongionata Ferrari – Silvia Roncaglia: Az éjszakai szörnyeteg
  4. Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra
  5. Danielle Paige: Dorothynak meg kell halnia
  6. Fekete István: Egy szem kukorica
  7. Böszörményi Gyula: Beretva és tőr
  8. Sándor Zsuzsa: Az auschwitzi könyvelő
  9. Robert Galbraith: Gonosz pálya
  10. Megyesi Gusztáv: Roló alatt
  11. Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
  12. Darvasi László: Taligás
  13. Menyhért Anna: Egy szabad nő
  14. Nathan Filer: A zuhanás sokkja
  15. J. K. Rowling – Jack Thorne – John Tiffany: Harry Potter and the Cursed Child
  16. Szabó Magda: A macskák szerdája
  17. Bartos Erika: Hoppla meséi – Kirándulás Pécs városába
  18. Szabó Magda: Abigél – Forgatókönyv
  19. Roboz Léna: Balkáni árnyak
  20. Weöres Sándor: A teljesség felé
  21. Esterházy Péter: Semmi művészet
  22. Holly Madison: Lenn, a nyúl üregében




Nem szoktam így kiemelni, de most egyértelműen az Akvárium volt a kedvencem, sőt eddig az Év könyve nálam :)
Írom ezt úgy, hogy Az auschwitzi könyvelő, a Roló alatt, a Gonosz pálya és a Taligás is briliáns olvasmányok voltak, nem is beszélve Szabó Magda műveiről, meg az örök kedvencemről, Weöres almáriumáról.






Még a hajrá előtt, augusztus utolsó előtti napján megkaptam a Csökkentsd a várólistádat 2016 moly kihívás teljesítéséért járó piros plecsnimet, ami minden évben iszonyatosan nagy mosolyt csal az arcomra. Ugyebár elvileg 12+12-es listával szoktam nekiindulni, idén a sima listámról hét könyvet, az alterről ötöt linkeltem Lobó-nak.

Hogy mi ebben a kihívás? Nem a mennyiség, hanem hogy tartsam magam a saját, adott szavamhoz, hogy ne csábuljak el hetente más irányba! Mert önfegyelmem, ha könyvekről, ÚJ könyvekről van szó, egyáltalán nincs...
Bár abban hőn reménykedem, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki ezzel a problémával küzd :D

Napsütéses szép szeptembert kívánok nektek! 

Megjegyzések