Lista-, teendő- és olvasmányhegyek

Nem tudom, ki-hogyan tart rendet, sorrendet az életében, pláne akkor, ha több síkon zajlik, de én listázós típus vagyok; azaz egy v. több papírlapon vezetem az épp aktuális teendőim hosszú-hosszú sorát, és onnan húzogatom ki az elvégzett elemeket.
Kicsit csalok is, ebben követem Farkas Lívia (urban eve) módszerét, hogy azt is felrovom a sorba, amit tutira elvégzek, hogy a plusz kihúzott tétel növelje az elégedettségi szintemet, illetve továbbpörgésre motiváljon :)
További rengeteg okosság, nyomtatható teendő listák és rengeteg blogbejegyzés itt:
http://www.urban-eve.hu/



Amíg én az A4-es papírom végére érek, addig hagyok itt pár másik címet, ahol Ti olvashattok, illetve ahová én online szavamat adtam, vagyis kötődésem van az említett oldalakhoz.



A könyvklub szeptember 1-től december végéig tart, a klubtagok ezalatt az időszak alatt havonta elolvasnak 1-1 sci-fi vagy disztópikus könyvet. Az első három hónapban előre meghatározott könyveket olvasunk, amiket az olvasás végeztével alaposan kibeszélünk, kiértékelünk: mindenki ír egy-egy könyvértékelést, és lesznek szavazások is. Az utolsó hónapban mindenki szabadon választja meg, hogy mit olvas, azzal a kikötéssel, hogy legalább részben tartalmazzon sci-fi vagy disztópikus elemeket a regény.

Bővebbet itt lehet olvasni:




A kihívásunk alapötlete a főelemeken alapul, melyek maguk is kulcsok: Tűz, Víz, Levegő, Föld és a Fa. Címszavakban: Három kategória ~ Egyéni verseny ~ Multikulcsos ~ Harry Potter ~ Original ~ Fantasy .

Itt zsűritagként rontom a levegőt, egyelőre próbálom elolvasni a rengeteg történetet, de mivel kicsit módosulni fog a pontozási határidő, legkésőbb a hónap végéig álnéven értékelnem is kell.
:)

  • könyvtári könyvekből még mindig van itthon 8 darab elolvasandó, de sajnos be kell iktatnom eme nagyszerű poszter második rajzát, mégpedig Atwood könyvét illetően :( egyáltalán semmi esélyem sincs a héten elolvasni az Özönvíz évét... eleve meglehetősen sokat ingadoztam akkor, amikor kivettem, még az utolsó pillanatban, sorbaálláskor is... legfeljebb majd ez lesz a választott könyvem a könyvklubban.

    Ami viszont várható, itt a blogon, a héten:
    egy bejegyzés a Narnia sorozattal kapcsolatban és Holly Black & Cassandra Clare közös könyvének, a Magisztérium első részének értékelése.
    Szép hetet, jó olvasást kívánok Nektek is!

Megjegyzések