#17/30



Végre számomra is véget ért a vizsgaidőszak, úgyhogy meg is ünneplem sok-sok olvasással :-D 
(btw: az utolsó vizsgám, alkotmány -és gazdasági jog olyan jegy lett, ahány könyv van a képen)

Pedig a mai napom minden volt, csak egyszerűnek nem mondható. Reggel 5-kor keltem, velem együtt a középső gyerek is, az elsős fiacskám. Alig bírtam rábeszélni, hogy aludjon vissza, mosdózás után, míg én persze már az első kávémat szorongattam.
Aztán a meditációs alkalmazásban, a vizsga előtti meditáció során mondott valamit az oktató, ami szíven ütött. "Sokféleképpen készül a legtöbb ember a vizsgára, csak éppen bízni, hinni felejt el önmagában."
És, tényleg, igaza van, valahogy magolás közben, óhatatlanul is az idegeskedés mókuskerékére száll fel a tanuló... úgyhogy én ma reggel igyekeztem nem izgulni, annyira, szokás szerint duolingóztam, két nyelvből, ugyanúgy, mint bármelyik más napomon.

Persze nehéz a világot, meg Murphyt kizárni, Máté hőemelkedéssel kelt, úgy hagytam itthon, én meg 40 percig hiába vártam a vonatot, míg végül buszra szálltam, és negyed óra késéssel értem be vizsgázni.
Ehhez képest a kedvenc gazdasági jog tételemet húztam, könnyűek voltak a plusz alkotmányjogi kérdések, tehát teljesen megérdemlem a ma kapott 5 recit :D
Már csak 3 félév, és meg lesz az a könyvtáros diploma ;)

Megjegyzések