Havi zárás: ez volt 2018. májusa

Petőfi Irodalmi Múzeum, előtér, a képet az ajándékboltból belülről fotóztam :)


Szinte minden hónapot szabadkozással szoktam kezdeni, Ti pedig mindig azt írjátok vissza nekem itt-ott, hogy ugyan, rengeteget olvastam :P Hát most tényleg nem, és a helyzet júniusban sem fog semmit se javulni!
Drága Elte barátunk átvette az irányítást az életem felett, még jó, hogy vannak sorstársaim, és tudjuk együtt szidni az egyetemi zárthelyi, majd vizsaidőszaki őrületet XDXD.

És én még nem is szólhatok semmit, az egyetlen szak relatíve szépsége a kevés tárgy, szám szerint hét darab. Általában 5 kredites tárgyaink vannak, kivéve a gyakorlat, ami hatos, illetve a kutatásmódszertant, ami csak 4 kredites volt.
Na, erre utóbbi tárgyra biztosan ezért, háromféle dolgot is kellett teljesíteni a félévben: 1., kiselőadást tartani, 20 percest, ppt-vel, az eljövendő szakdolgozatunkat megalapozni. 2., Kibővíteni a ppt-ét, legalább 5 oldalas házidolgozattá. 3., Zárthelyit írtunk még, elméletből, "pár" kérdésből.
(Eltén a pár egyik tanárnál 10, másiknál 12, kutatásmódszertanból 17 kérdéses zh-át jelentett... no komment!)

Azért most már kicsit kilátok a tételírásból, jövő hét szerdán és pénteken is megyek szóbelizni, és szerencsére már csak egy-egy lekörmölendő anyagrész van hátra. Aztán jöhet az ismétlés, átolvasás, sokszor, a jelesig :P
Igen, még mindig stréber vagyok, nem tagadom.




Szabó Magda kiállítás, bejárat


Ezeket a könyveket olvastam májusban:

  1. Michael Wolff: Tűz és düh
  2. Cziglán Karolina: Tökéletlen szülők, boldog gyerekek
  3. Greg McKeown: Essentialism
  4. Benyák Zoltán: Az utolsó emberig
  5. Stephen Guise: Mini Habits
  6. Mörk Leonóra: A porcelánlány
  7. Jeff Kinney: Egy ropi naplója – Az utolsó szalmaszál
  8. Borbás Andrea – Kiss Borbála: Tükör és kancsó
  9. Bartos Erika: Buda tornyai
  10. Bernard Cerquiglini: A francia nyelv születése



Zsákmány: kiállításról szóló könyv, vászonszatyor (csak 990 Ft!), Abigél toll, Tündér Lala ceruza, csokik és kitűző



Május hónap legnagyobb boldogsága a Szabó Magda kiállítás volt, amit a Petőfi Irodalmi múzeumban láttunk - a posztba mellékelt képek onnan származnak; majd fogok róla írni, de leghamarabb valószínűleg csak júliusban jutok el odáig!
Addig is itt egy sajtóhír róla:
https://www.magyarkurir.hu/hirek/szabo-magda-titkainak-nyomaban-petofi-irodalmi-muzeumban ,
illetve az instagramon nézegethetitek a további képeimet:
https://www.instagram.com/czenema/.

A múzeum honlapján már meghosszabbították, augusztus 12-ig van nyitva, aki még nem jutott el, annak szívből ajánlom, mert szépséges volt, és az Arany János kiállítás is nagyszerű!
Árakról annyit, hogy én felnőtt jegyet vettem, 800 forint volt az összes teremre, szerintem elég olcsó :) pláne, ha nem hagytok ott ötezret a PIM ajándékboltjában, mint én tettem XD.

Bocsánat, hogy ez csak ilyen rövid hónapzáró poszt lett, nem ígérhetek a májusinál több posztot júniusra sem, mert ha a dupla szóbelin és a Könyvhéten túl leszünk, akkor készülhetek itthon a nagylányom ballagására, valamint a marketing vizsgámra.
Erre az utolsó szóbelire van egy 190 diás ppt-énk, illetve egy 38 oldalas tömörítvényünk egy eredetileg 300 oldalas marketing könyvről :D
előre érzem, hogy jó lesz... jó szenvedős!

Nektek jó vizsgázást, sok sikert kívánok, ha szintén szenvedtek, a dolgozóknak meg kitartást a 30 fokokhoz!
Könyvhéten szombaton, délután háromtól lehet majd látni engem is Benyák Zoli, aztán Finy Petra előtt sorakozni, esetleg az Athenaeum, General Press stand előtt ;))