Minden, ami nem könyv Tag


Ó, évek óta nem töltöttem ki book taget, tehát most rákerestem AniTiger blogjára, Hagyjatok!Olvasok!, akiről tudom, hogy szokása ilyesmiket közzétenni. Első olvasásra valahogy egyik könyves kérdezz-felelek se tetszett meg, ez a személyes viszont megmozgatta a fantáziámat :)
A tag Rétától (HaBár, a könyves kocsma) származik eredetileg , olvassátok el az ő kitöltését is!

1. Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz.



Miraculous ladybug - Katicabogár és Fekete Macska kalandjai
Nem tudom, hogy mennyire ismeritek ezt a két lükét, eredetileg 2015-ben indult francia-japán–dél-koreai televíziós 3D-s számítógépes animációs sorozat, amelyet Thomas Astruc írja és rendezi. 2017-ben kezdődött a világhódításuk, azóta bámulja egyre több gyerek, kamasz és felnőtt a rajzfilmeket, és szurkol, hogy a két főhős, Marinette és Adrien ráébredjenek, hogy szeretik egymást - tök mindegy, hogy éppen a gimiben ülnek egy osztályban, vagy szuperhősjelmezbe bújva megvédik Párizst :)



2. Mi a kedvenc dalod jelenleg?





Gondolom, mindenkit sikerült meglepnem egy újabb ROXETTE számmal :D
tök unalmas vagyok, sorry, ha nem Roxette-et hallgatok, akkor Yoshiki klasszikus zenéjét, azzal csak Breathlesst fárasztanám inkább.
No, ez a szám a 2016-os Good Karma című album egyik slágere, jó kis popdal, fülbemászó, szokás szerint.


3. Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?





A házimunka gondolom nem számít... 
Van egy online webshop, amivel kínlódok, a leltár utáni ellenőrzést fejeztem ma be. Elég sok bizsunk maradt még, próbálom eladni őket, akár webáruházon, akár Facebookon, vagy akár Teszveszen, más apróhirdetéses oldalon.


A kínlódás szól annak a ténynek, hogy mivel sehol sem szeretnék fizetni, egyesével kell felvinnem a termékeket a különböző rendszerekbe, 120 termékkel, csöppet időigényes meló. A másik meg, hogy minden hirdetési, webshop rendszer más, különböző és nem egyforma adatokat kérnek el, a sorrend meg pláne más. Most két napig azt nyomoztam, hogy mitől sikerült más mennyiséget feltenni a webáruházra, FB boltba és az egyik apróhirdetéses oldalra. Jó játék volt...


4. Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat.


Szeretek popcornt ennyi olvasás közben :) vagy almát, vagy sajtot. Szeretek Mardekáros lenni. Én is megpattanó Halálfaló lennék.


5. Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz?



A legfrissebb Duolingo streakem (folyamatos, mindennapos tanulásom) 172 nap, mondjuk ezzel közelében sem vagyok Breathless 753  napjának. (Még mindig Te vagy az idolom!)

A svédnél nincs semmi elvárásom magammal szemben, szoktam naponta egyszer általános gyakorlást kérni a rendszertől, ha meg kedvem van, akkor megcsinálom egy minileckét. Szórakoztat, hogy elég hasonló nyelv, mint az angol, kivéve a szórendet, meg azt hogy egyeztetni kell a nemeket.
Franciát is nyomatom a baglyos alkalmazással, abból igyekszem legalább napi egy szintet egyesről-kettesre emelni, ott azt beszéltük Fanni nagylányommal, hogy előbb-utóbb kéne letenni egy alapfokút.


6. Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy.



Vonzom a hülyéket. Nyilván azért, mert én is különc vagyok, de azért Murphy leszállhatna rólam néha.


7. Mutass valamit, amit tavaly csináltál.

Még régebben kezdtem bele a Pinterest fekete lyukszerű, időnyelő oldalába, amit kisebb-most éppen nagyobb lelkesedéssel használok is.
Valahonnan lett 26 követőm, csak éppen abból van mindig problémám, hogy rám akarnak írni.
No, plíz.


8. Mi a legújabb személyes projekted?





Bár lassan ideje lenne, hogyha a SZAKDOLGOZATRA koncentrálnék, vagy két hete találtam négy befejezetlen fanfictiont a laptopomon.
A probléma, hogy a leghalványabban sem emlékszem, hogy mit akartam kihozni belőlük, de sajnos nem annyira rosszak, hogy kikukázzam őket.
Nemrégiben láttam, valahol a twitteren, hogy az egyik YA szerző is azt kívánta, hogy bárcsak olyan könnyű lenne írni, mint az írásra gondolni.
(nem találom, hogy ki volt, szóval ha tudjátok, jelezzétek nekem!)


9. Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!



Énekeljétek velem! :D:D


10. Egy kedvenced.




A svéd és német nyelvű kötetek beszerzése a hosszú távú tervek között van. ;)

11. Az első dolog, ami eszedbe jut.


Az ebéd, mert épp a helyett pötyögök itt. 
De amúgy a jövő heti állásinterjú pörög elég sokat az agyamban, még mindig messze van szerda, meg az, hogy megint lusta voltam értékelést írni.
Idén kicsit elhanyagoltam a blogom, vagy tudja Isten, most kezdek rátalálni egy hitelesebb, nekem jobban tetsző publikálási menetrendre, és nem foglalkozni a kívülről érkező versennyel? ... Fogjuk rá, hogy bölcsebb lettem, és inkább az utóbbi a helyzet :P

Ahogy a nyuszi mondja, az a valóság :))



* utólagos megjegyzés:
ez volt a 700.poszt a blogon! :D JUHÉ!

Megjegyzések