Vasárnapi Próféta 23: Éljen a nyári szünet!




A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :)

Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


Hát már megint csak kéthetes beszámoló lett ez a rovat, elnézést, de múlt héten nem igazán találtam témát hozzá, ha már a hét közepére esett a hónapforduló, és a havi olvasmányos bejegyzés.
Amúgy lassan már több, mint 200 posztot tettem közzé, a tavalyi 110-hez képest idén már 96-nál tart a számláló :)

Mint említettem már a nyári bakancslistás bejegyzésemben, jelenleg naptármódszerrel olvasok, azaz kvázi "előírom" magamnak, hogy az adott héten mit kell elolvasnom, és nem mellékesen mennyi svédet kell tanulnom.
Ez utóbbival sajnos történt két visszalépés is, elsőként még a szegedi nyaralás előtt jártam úgy, hogy egy viharnak köszönhetően elszállt a wifink, áramkimaradás miatt, és a Duolingo rendszere nem rögzítette, hogy átléptem a bűvös 100 napos tanulási széria határt.
Aztán a nyaralás előtt, alatt és utána pár napot, csaknem egy hetet pihentem, mire az alkalmazás úgy jutalmazott, hogy átismételtette velem szinte a teljes, eddig tanultakat, 33 leckét.
(ne nyavalyogjak igaz, én találtam magamnak ki a dolgot ... :P)
No, de tegnapra utolértem magam, vagyis az előző szintemet, egészen pontosan a teljes tanfolyam felénél járok, még 33 lecke van előttem.




Recenziós olvasásokat befejeztem, jövő héten igyekszem végre megírni a véleményemet a Több életről, illetve a Pályaképekről, bár azt csak így magunk között súgom meg, hogy kinéztem az újabb reciket is, rögvest hármat ...
Könyvmolynak lenni komoly betegség ;)

Viszont feledékeny is vagyok, még jó, hogy léteznek nálam jóval okosabbak, ügyesebbek, szemfülesebbek :)
E havi közös Mini-könyvklubos olvasmányunk Veronica Rossi: A végtelen ég alatt műve, ami a fülszöveg és borító alapján posztapokaliptikus disztópia.
Mindazoknak tetszeni fog, akiket magával ragadott Collins Éhezők viadala trilógiája - hát, hör, remélem a főhős nem lesz annyira hisztis, mint Katniss :P


Kellemes vasárnapot és szép hetet kívánok Nektek! 

Megjegyzések