Havi zárás: ez volt 2018.februárja


Lassan több, mint egy éve vezetem ezt a havi rovatot, főképpen magamnak fontos egyben látnom, hogy mit és mennyit olvastam egy adott hónapban. A nagy mennyiségnek ugyanis az a hátránya, hogy a hónap végére elfelejtem, amit az időszak elején elolvastam...
Na, azért annyira nem, de szoktak meglepetések érni.
Ebben a hónapban is ért pár, főleg a mennyiség terén, én tényleg nem számítottam ennyire, de hozzá kell tenni, bőven van ebben a 14 kötetben gyorsan elolvasható olvasmány is.


Végül csak Amatkát és a Tápláló szeretetet olvastam el a februárra tervezet könyvek közül



Ezt olvastam 2018.februárjában:
  1. Szabó Magda: Freskó
  2. Amanda Prowse: Tápláló szeretet
  3. Karin Tidbeck: Amatka
  4. André Aciman: Szólíts a neveden
  5. Jeff Kinney: Egy ropi naplója – A rideg való
  6. Marie Kondo: The Life-Changing Magic of Tidying Up
  7. Emily Brightwell: Mrs. Jeffries és a gyilkos bál
  8. Varga Bea: A siker tintája
  9. Mark Manson: The Subtle Art of Not Giving a F*ck
  10. James Lear: A hátsó bejárat
  11. Patik László: Anna, édes
  12. Agatha Christie: A fogorvos széke
  13. Gretchen Rubin: Four Tendencies
  14. Jeff Kinney: Egy ropi naplója – Kutya egy idő




Február utolsó hétvégéjén olvastam őket


A teljesen, végképp meglepő tény az, hogy ebben a hónapban - ha minden igaz-, akkor ez lesz 19. blogbejegyzés, úgy hogy én közben február 13. és 22. között rá se néztem a blogra, csak időzített posztok jelentek meg.
Az ok pedig roppantul prózai: influenzás voltam, majdnem 2 hetet küszködtem a betegséggel, ahogy ezt a twitteren olvashattátok.

Az olvasás mennyiségem is igen csalóka, mert akadt 5 nap a hónap közepén, amikor egyáltalán nem vettem hagyományos könyvet a kezembe, mert annyira fájt a fejem.
Helyette végignéztem egy anime sorozatot, két nap alatt a 24 részt :D, aztán mivel még mindig igen-igen benne jártam a japán mese világában, elolvastam egy röpke 18 fejezetes fanfictiont.
Tulajdonképpen nagyon hálás tudok lenni mindig egy-egy fanfic írójának, mert legalább angolul olvasok, ha nem is könyveket, hanem angol ekönyv formátumokat. Ebben a hónapban biztosan több angol szót olvastam, mint magyart...


Bálint napi Könyvmolyképző akciót kihasználtuk



A hónapban nem vettem könyvet, a fenti kötetek a nagylányom polcára kerültek.
Amivel még adós maradtam az egy recenzió megírása, Patik László Anna, édesét fogom dicsérni pénteken.


Megjegyzések