Havi zárás: ez volt 2019.júniusa



Ha véletlenül valakinek feltűnt, hogy sokat olvastam júniusban, akkor csak megerősíteni tudom az érzést: mert tényleg extra sokat olvastam ebben a hónapban :))
Habár a Párhuzamos univerzumokat és Monok tanár úr könyvét áthoztam májusról, rengeteg egy napos olvasmány van a listámon.


Hvg könyvek kiemelt :))

Ért jó pár boldogság is,  meglett a 100 könyves plecsnim a molyon, és kaptam egy 30 ezer oldalas kitüntetést is - idén nem számolok oldalszámot, tehát az meglepi volt.
Fogalmam sincs róla, hogy magamhoz képest, a tavalyi, vagy előtte lévő évekhez képest hogy állok, a moly-on van statisztika fül, de meglehetősen érdekesen számítgat.
Az év elején 200 könyvet jósolt nekem, most meg 228 olvasmányt, de így is -39%-ban vagyok lemaradva - a nem tudom melyik évhez képest :/



Mardekáros karkötő az Aliexpressről van ;)



A hónapban kaptam 3 könyvet az Athenaeum kiadótól, nem sikerült kijutnom a Könyvhétre, de azért vásárolni tudtam a HVG könyvek kínálatából, egy 30  %-os kuponnak hála, és három angol könyvet vettem a kindle-re :D
Mind az Outer Order, Inner Calm; mind az Obstacle the Way akciós volt, csak 1,99+ áfa. 12, illetve 13 dollár helyett fizettem csak töredékárat, éljenek az akciók!


Apropó, akciók.
Beindultak a nyári könyves akciók, van a Líránál, Bookline-Librin, Book24-en, Mai könyv webshopban, 21.század kiadónál, Agave könyveknél, Kossuth kiadónál... és biztosan csak a felét soroltam fel.
Itt találtok több közvetlen linket, nem kell hozzá regisztrálni a molyra: https://moly.hu/zonak/akcios-konyvek
Őszintén szólva, mi általában a Líra hőségakcióját szoktuk elbukni, de idén a már polcainkon meglévő, és nektek ajánlom(!) Akhilleusz dala, TündérfogóSárkányok, farkasok és almák, Benyák Zoli: A nagy illúzió köteteken kívül nagyon kevés csalogató címet láttam :(
Ezeket a fenti könyveket én is olvastam, itt a blogon dicsértem is mindegyiket,  bőven megérik a 800-1000 forintot, amibe kerülnek.




Amiket júliusban tervezek olvasni:
~ Mrs Obama önéletrajza (saját könyv)
~
befejezni a Cellába zárvát (és írni róla) - reci
~ Tim Hardord: Alkotói rendetlenség (Hvg könyvek) könyvtári
~ Katja Pantzar: Sisu és én (Jaffa) könyvtári

- illetve itthoni állományból jó lenne:
* az új kiadású Elveszett ​próféciák
* Murakami Harukitól 1Q84 (Ezerkülöncszáznyolcvannégy) kindle, életmű kitüntetéshez
* Fellegszálló (Fannié)
* esetleg Naomi Alderman: Hatalom című kötete (tavalyi vásárlás volt)


Nos, 8 könyv az nem is olyan nagyravágyó terv, pláne hogy indulok egy olvasási maratonon is ;)


Megjegyzések