Hétvégi Próféta 2.

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


Literati Bookstore, Ann Arbor 
forrás: 
https://www.instagram.com/p/-uKc3fpeU3/


Megint késtem, bocsika, tegnap vendégeim voltak és kicsit túlszaladtam az idővel :)
No, de a lényeg, a heti krónika, január első hetéről a beszámoló:
  • mivel már dolgoztam kedden-szerdán-pénteken, ezért kevesebb időm volt olvasni, vagy inkább hangulatom nem igazán volt hozzá. Felvállaltam a II. Winter Wonderland Challenge történeteinek pontozását, véleményezését, az is lefoglalt hétfőtől csütörtökig.
  • voltam kétszer is könyvtárban, hétfőn jó kislány voltam és csak kihíváshoz szükséges könyveket hoztam ki (Ne bántsátok a feketerigót, Holtodiglan, Meggyőző érvek), de sajnos szerdán a másik kerületi könyvtárban elcsábultam, és az Angelfall második részével tértem haza.
  • heti olvasmányaim: Sánta Ferenc: Az ötödik pecsét, Angelfall II - World after, Mary Shelley: Frankenstein. Ez utóbbiról lesz a héten poszt, mert Könyvmoly párbajos olvasmány.
  • Túl vagyunk az első blogszülinapon, illetve továbbajándékoztam Gabó-tól kapott Dorothy blog awardot Lobó-nak :) jó kis book tag bejegyzés kerekedett belőle.
  • Muszáj eldicsekednem az utó-karácsonyi ajándékommal, amit Hajni barátnőmtől kaptam:


http://www.collectors-library.com/books/authors/lewis-carroll/alice-in-wonderland

Azért tettem ide a linket, hogy meg tudjátok lesni, gyönyörű kiadvány, aranyozottak a lapszélek! Sir John Tenniel illusztrálta a könyvecskét, és mindkét Alice történet benne van. Imádom, nagyon eltalált ajándék :D
  • Igyekszem a héten jobban kiszámítani az időmet, most még megírom a szerdai VKP bejegyzést, aztán majd érkezik a Frankenstein is, miközben én elolvasom a Neveletlen hercegnő második részét - szerintem még ma, amíg bőrgyógyásznál leszünk; utána pedig nekiállok végre a TEO olvasmánynak, Ne bántsátok a feketerigót.

  • Reklám:
    jelentkeztem a 2016-os Agatha Christie olvasásra, jó szívvel ajánlom, 12 könyvet kell linkelni, egy év alatt, bármilyen Poirot, Miss Marple ér, de a Mary Westmacott regények is. 



    Szép hetet, jó olvasást kívánok Nektek is!!! 


Ha tetszett a poszt, kérlek pipáld ki a bejegyzés alatti megfelelő mezőt, Neked csak egy kattintás, nekem viszont számít minden apró visszajelzés :)
FB-én itt tudsz követni: https://www.facebook.com/lakosztaly
Molyos adatlapom ez: http://moly.hu/tagok/mariann_czenema
Levelet ide írhatsz: bagolybizsu(kukac)gmail(ponty)com

Megjegyzések