Vasárnapi Próféta 4.

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/post/123242359271

Ez már a negyedik ilyen bejegyzés, ki gondolná, hogy így telik az idő? :D

Nos, a heti olvasmánytermés elég soványka lett, illetve valójában sokat olvastam, de azt inkább angolul.

  • Shakespeare-től ezen a héten két művet olvastam, A makrancos hölgyet, illetve Julius Caesart. A könyvcímekre kattintva máris a Mek-re lehet jutni, érdemes elolvasni, újraolvasni a két művet, bár megvallom őszintén, nekem inkább a dráma tetszett. Ez utóbbinál a molyos értékelések java azt hangoztatja, hogy furcsa, amiért nem Julius állt a történet középpontjában, de én azt hiszem, hogy az összeesküvők személyisége is nagyon érdekes, pláne látványos lehetett a Globe-ban anno a sok színpadi halál.
  • elolvastam Irving novelláját, az Álmosvölgy legendáját is angolul, mert szeretem a filmet - ennek az olvasmánynak az lett a legnagyobb értéke, hogy soha többé nem fogom szidni a Harry Potter könyvek adaptációját. Tim Burton a neveket és egy-két jelenetet vett át a történetből, a többi a saját szüleménye, semmi közze Irving művéhez.
  • heti bejegyzéseim Pán Péter és Tóth Krisztina novelláskötete alapján készültek, illetve tegnap beszámoltam arról, hogy milyen blogírással kapcsolatos ebookokat olvastam eddig - elég sokféle self-help, marketing, blogging alaptémájú könyv landolt már a kindlen, ezek olvasása szépen megdobta a Goodreads listámat, fogok hozni további értékeléseket, ajánlókat.
  • Jelenleg offline Mia Thermopolis kalandjai várnak (Neveletlen hercegnő 3-4), ebookban pedig egy Zoe York erotikus-romantikus, valamint egy kis content marketing van nyitva :D Senki se foghatja rám, hogy egysíkú lenne az ízlésem....
    Az éppen aktuális kindle olvasmányaimat ITT lehet követni.
http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/post/119564916006
  • végül pedig a lényeg, a confession :))
    Majdnem egy éve volt már, hogy azt írtam, nincs többé fanfiction írás, kész, befejeztem, mert elég volt - hanyag versenyzőtársak miatt és olvasók, értelmes pontozók hiányában is; de legfőképpen azért, mert nem volt ihletem.
    Most pedig megint itt a Pandora, az első slash HP kihívás, ahová írtam... és ahol most is szerepet fogok vállalni, mint Magic csapat tag.
    Szóval már van egy file, itt a laptop asztalon ikonként, és már 1400 szónál járok, bár ebben benne van a fejléc is :D
    Ennyi pletyi elég is legyen a dologról, bár holnap, mikor elérem a minimum szószámot, még fogok ezen csiripben lelkendezni, de aztán ne szólj szám, mert megharagszik Pandora :P vagy RoseM, a szervező :))




Szép Hetet, jó olvasást kívánok! 
Köszönöm a hétezredik kattintást, előre is :)) kis lépés a világnak, de nagy lépés nekem.


Ha tetszett a poszt, kérlek pipáld ki a bejegyzés alatti megfelelő mezőt,
Neked csak egy kattintás, nekem viszont számít minden apró visszajelzés :)
FB-én itt tudsz követni: https://www.facebook.com/lakosztaly
Molyos adatlapom ez: http://moly.hu/tagok/mariann_czenema
Levelet ide írhatsz: bagolybizsu(kukac)gmail(ponty)com

Megjegyzések

  1. Szeretem olvasgatni az összefoglalóidat. Tetszettek a heti posztok is, Pán Péter... ! A kisfiú, aki nem akar felnőni... a Hook nagy élmény volt, szeretem, lehet újra kellene néznem.
    Álmosvölgy is jó film, és angolul olvasol...na, ez nekem kimarad sajnos. Sok sikert neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Köszi, én meg imádom írni őket, bár tudom, hogy nem valami eredeti ötlet.
      Tim Burtont IMÁDOM, de be kell látnom, hogy totál semmi köze sem volt a novellához, ami egyébként iszonyatosan lassú, körülményes, csapongó, de gyönyörű nyelvezete van.
      Ja, igen, még anno fősulin is angol szakos voltam, ma már messze nem tudok annyit, de az olvasás karban tarja legalább a tudásom egy részét. (sőt, ennek segítségével tanulom a svédet, Duolingón angol-svéd van beállítva. Viszont ha franciául kell megszólalnom, meghallok, pedig azt is tanultam öt évig...)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!