Vasárnapi Próféta 3.

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


http://moly.hu/karcok/645443

És
 végre, időben írom meg!!! El se hiszem :))
A héten több izgalmas dolog is történt velem, sőt szinte csak azok, teljesen beárnyékolták a magánéleti dolgaim a munkát is, blogtevékenységet is.


  • hétfőn megint könyvtárban jártunk, levadásztuk a nagylányomnak a Neveletlen hercegnő negyedik kötetét, én meg nem bírtam magammal, és Tóth Krisztina Pillanatragasztójával, illetve még egy könyvvel tértem haza. Fent említett novelláskötetet elolvastam, szerettem is, írni is akarok majd róla.
  • Meg Cabot nálam is nyerő, heti olvasmányom volt Mia második kalandja, illetve egy kiegészítő kötet, a Valódi és képzelt hercegnők.
  • ritkán akadok ki híresség halálán, de most csütörtökön Alan Rickmané teljesen a padlóra küldött. Nem csak mint Pitont szerettem őt, hanem mint Brandon ezredest az Értelem és érzelemből, vagy Hans Grubert, nottinghami bírót, Marvin és a kék hernyó hangját.
  • azt talán már írtam, ha szívfájdalmam van, akár fizikális, akár lelki, Agatha Christie biztos gyógyír rá. Most sem csalódtam Poirot-ban, a Kutya se látta egy kevésbé ismert esete, filmváltozata is van - természetesen David Suchet-vel.
  • eheti  posztok mind egy-egy sorozat részei:  {Vigyázz! Kész! Posztolj!} -Tinikorom kedvenc regénye  és  Mary Shelley: Frankenstein (Könyvmoly párbaj 3.)
  • végül a legeslegnagyobb újdonság csak nekem az, egy ebook olvasó, a híres Amazon gyártmány :) Egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy az a fogadalmam, mely szerint több angol könyvet kellene olvasnom, simán meglesz, mivel ma délután 30 könyvet sikerült átküldeni a készülékre. (források: E-reader cafe illetve Manybooks )
    Nekiálltam a Mek-ről is töltögetni, legelőször Shakespeare újraolvasásokat tartok, a Sok hűhó semmiért még mindig nagy-nagy kedvenc.
  • végül, ezt kaptam ma, hát ismernek már a bagolymániámról rendesen:


  • Szép hetet, jó olvasást kívánok Nektek! 

    Megjegyzések