Októberben olvastam & 250 könyves kitüntetés

 Mutatom a drágámat, itt van a plecsnim:




 A vicc az, hogy én csak vártam, vártam, aztán 255 könyvnél elmentem megnézni, hogy mi újság, miért nem kapom még, erre csak át kellett volna hamarabb vennem :))
Tavaly decemberre értem el ezt az olvasási mennyiséget, és most már tudom, hogy igazából a 300 könyv/év sem elrugaszkodott cél, simán lehetne hozni. Nekem ez idén nem biztos, hogy sikerül, de a tavalyi évemet biztosan túlszárnyalom, mert most tartok 258 elolvasott kötetnél...

Tehát az októberi olvasmánylistám, 6,150 oldal lett:
  1. Gerald Durrell: Állatkert a kastély körül
  2. Marcello D'Orta: Én, reméljük, megúszom
  3. Lora Leigh: Buja fiúk
  4. Ranschburg Jenő: Iskolás a gyerekem
  5. Nyulász Péter: Ciprián
  6. Csernus Imre: A fájdalom arcai
  7. Margaret Atwood: Pénelopeia
  8. Popper Péter: Lélekrágcsálók
  9. Tudor Hushpush: A kviddics évszázadai
  10. Alan Bradley: A jósnő kristálygömbje
  11. Jane Austen: Catharine
  12. Anthony Burgess: Gépnarancs
  13. Bartos Erika: Anna, Peti és Gergő – Játsszunk együtt!
  14. Agatha Christie: Halál a felhők fölött
  15. Shannon Hale: Holnemvolt Csodaország
  16. Agatha Christie – Charles Osborne: Feketekávé
  17. Horgas Béla: A fabatkák kertje
  18. Thomas Brezina: Szépségkirálynő kerestetik!
  19. Bartos Erika: Anna, Peti és Gergő – Süss fel, Nap!
  20. Varró Dániel: Akinek a lába hatos
  21. Gabriel García Márquez: Egy előre bejelentett gyilkosság krónikája
  22. Móricz Zsigmond: Úri muri
  23. Csernus Imre: A kiút
  24. Varró Dániel: Túl a Maszat-hegyen
  25. Kurt Vonnegut: Börleszk
  26. Agatha Christie: A titokzatos Négyes
  27. Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának
  28. Fekete István: Hú

A dőlt betűvel szedetteket olvastam fel esti meseként, az APG sorozat Peti kötetét nem jelöltem, én már unom, kisfiam nem, idén harmadszor olvastatta fel. Két Varró Dániel könyv is elém került, mert a molyos figyeltjeim is ezeket olvasták, és kedvet kaptam :)
Várólista csökkentés volt a Hú, szerintem írni fogok róla blogbejegyzést, mint ahogy még mindig tervben van egy Ever After High ajánló is.


Kedden megyek legközelebb dolgozni, addigra szeretném kiolvasni a két hete megvett Agatha Christie könyvet, A gyűlölet őrültjét, illetve mert Imi azt választotta novemberi Lumos könyvklubos olvasmánynak, gyorsan újraolvasom a Galaxis Útikalauzt :)) 
„Azonnal visszatérünk a normális állapotokhoz,
mihelyst bizonyosak leszünk abban, hogy mi is a normális.”

Holnap megpróbálom összeszedni a bátorságomat is, és ismét változtatok egyet a blog külsején - elnézést a havonkénti csereberéért, de még mindig nem érzem magaménak a kinézetet :( sose legyen nagyobb gondom...
Vasárnap éjfélkor pedig lezárul a Könyvmoly Párbaj jelentkezés, én jövő héten Szabó Magdával fogom elkezdeni a sort.

A nagyon hangulatos kép forrása az egyik kedvenc tumblr blogom: http://faery-tales-and-nightmares.tumblr.com/


ui, update a twitterről:
igaza volt Vidi Ritának, ma is hatkor keltem, befejeztem a Hú-t, 9/12 a várólista csökkentésem, tanultam svédet, írtam a blogba és ...mindjárt kész a marhapörkölt is :)) most megyek online aratni-vetni, aztán targonyát (tarhonya Emma nyelven) főzni...

Megjegyzések