Szeptemberben olvastam (hó végi összesítés, elszámolás)

Vannak hónapok, mikor kiszámíthatatlan mennyit olvasok, és ez szeptemberre nagyon igaz; ahhoz képest, amilyen pesszimistán nekiálltam, hogy 'semmire se lesz időm', a végeredmény egész másként fest.
24 könyv
, a Hóleányba beleuntam, félbehagytam, összesen: 6,094 oldal.

születésnapi csokim az esti olvasmányommal :))
  1. Nyáry Krisztián: Igazi hősök
  2. Csíkszentmihályi Mihály: Az öröm művészete  
  3. Szürke Bagoly: Két kicsi hód
  4. Veronica Roth: A beavatott
  5. Nyulász Péter: Helka
  6. Komal Kant: Mire jó a rosszfiú?
  7. Gerald Durrell – Lee Durrell: Durrell a javából
  8. Eowyn Ivey: A hóleány
  9. Cormac McCarthy: Nem vénnek való vidék
  10. C. S. Lewis: A varázsló unokaöccse
  11. C. S. Lewis: Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény
  12. C. S. Lewis: A ló és kis gazdája
  13. C. S. Lewis: Caspian herceg
  14. C. S. Lewis: A Hajnalvándor útja
  15. C. S. Lewis: Az ezüsttrón
  16. Agatha Christie: Nyílt kártyákkal
  17. C. S. Lewis: A végső ütközet
  18. Bálint Ágnes: Szeleburdi család
  19. Holly Black – Cassandra Clare: The Iron Trial – Vaspróba
  20. Csernus Imre: A férfi
  21. Oliver Sacks: A férfi, aki kalapnak nézte a feleségét
  22. Janikovszky Éva: Felnőtteknek írtam
  23. Andy Weir: A marsi
  24. Agatha Christie: Gyöngyöző cián
  25. Erich Maria Remarque: Nyugaton a helyzet változatlan

#WellLovedBooks hastag, Joanne Harris retweetelte a fotómat :))


Egész jól állok, 230 idei olvasmánynál, és bár szoros volt, de elolvastam a Mini könyvklubba + Lumos könyvklubba is, amit kellett. Várólistám jelenleg 200 tételes, bár erről hiányzik a két könyvklubos "kötelező"; Dmitry Glukhovsky - Metró 2033 és Gillian Flynn - Holtodiglan. Becsülettel bevallom - csak így magunk között :D - egyiktől jobban parázok, mint a másiktól, de hát a komfortzónán kívül van az élet... állítólag.

Direkt ilyen hatalmasra vettem ezt a képet, lehet tippelni, hogy milyen könyvek ezek? .... :)) A hálószobában található, utóbbi egy évben megvásárolt, de el még nem olvasott kötetek nem kicsi halma - ha valaki erre gondolt, hát NYERT! Piszkosul le vagyok maradva a 2015-ös várólista csökkentésemmel, pedig már csak 4 olvasmány hiányzik a polcról. JH-tól a Csokoládécipő + Csokoládés barack, a Könyvtolvaj és a Hú, mert csalok, idén is kihagyom Zsivágó doktort, elolvastam már az alternatív listáról Lassie hazatérésének történetét, és ki fogom azzal cserélni :))
Igen, van ilyen, még ennyi olvasmánynál is, ennyi tervezés esetén is, megy a sakkozás, hogy mi fér bele az életembe, vagy hogy éppen mihez van kedvem, mit sodor elém az élet.

És akkor, amit hozott az október elseje:
ma kezdem Vidi Rita Gazdagodás Receptje tanfolyamot, megyek fodrászhoz, tehát éljen a változás!
Íme az első gyümölcse, a blog facebook oldala:


Követni ér :)
és bocsánat, nem igazán értem, hogy miért választ el ma a blogger ilyen furcsán... tippeknek, megoldási ötleteknek örülnék.

Megjegyzések

  1. Úgy tudod az elválasztást kijavítani, ha a bejegyzés szerkesztésénél bal felül átváltasz a html nézetre. A túllógó szövegeknél néhány helyre másold be ezt:


    ez a sortörés, tehát ami ezután következik szöveg, az már új sorba fog kerülni. Nem a legszebb megoldás, de a semminél jobb. Egy-két próbálkozás után biztos jól fog már kinézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd megnézem, bár lehet, hogy én babráltam el valamit a képek beillesztésénél - mert oda-vissza rendezgettem őket :)

      Törlés
    2. Jaj, hát nem is látszik, hogy mit kell bemásolni! Itt is sortörést rakott helyette. :D Leírom még egyszer, de most szóközt teszek a karakterek közé, hogy lásd. Neked viszont valójában csak a / jel elé kell majd egy szóközt tenned, máshova nem.
      < b r / >

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!