Új év - új tervek




Volt idén januárra pár fogadalmam, és már most elég jól haladok.

Nevesítve:

  • időben leadtam az Üst ficet (és nem is annyira gáz, mint… de erről, majd később)
  • elolvastam, végigkritiztem a Mindenízű mezőnyt, és nem értem a hisztit, nagyon jó kis drabblek születtek! (perverz módon minél több figyelmeztetés volt a fejlécben, annál jobban tetszett a végeredmény :D nem is én lennék, ha másképpen lenne)
  • visszatértem a Kritika Klubba (bár ez a hír nem fog mindenkit felhőtlen örömmel eltölteni :3 )
  • megírtam végre az önéletrajzomat, és nekiálltam az online álláskeresésnek! Tegnap leadtam 14 részmunkaidős pályázatot, ma bejelentkeztem a tecsó rendszerébe (btw, ez a kis kaland pöpet félórát vett el az életemből, állatira részletesen kérnek ám mindent! Viszont cserébe egy évig lehetek álláskeresőként regisztrálva náluk)
  • workmanián is kapok már napi hírlevelet, most még finomítok a jobline-on is, és körbenézek még egy pár helyen :)
  • délután meg olvasás jöhetne végre… meg persze kritizálás.

#update1:

Agyhalál volt a profession.hu :'(
8-10 lépesből állt a profil összeállítása, volt nyelvtan teszt (40 kérdéses, hurrá, 30/40-et értem el… fogalmam sincs, hogy miket hibáztam/mennyire jó eredmény ez ahhoz képest, hogy 2005-ben volt utoljára angol nyelvtankönyv a kezemben)
és persze figyelmeztetett, hogy adjam meg a fész profilom, mert úgy hitelesebb leszek :( így ott is átállítottam pár adatot, publikusból friendsbe, illetve marad a csopiban/legjobb barátok közti kommunikáció… milyen jó, hogy a tavalyi fényképeimet már letöröltem!

Még majd vinnyogok délután egy kört, mert vár rám még a monster.hu is....
Közben az is megvolt már, meg a Libri is … Igazából a Shoplineba (bookline-ba) jelentkeznék, de csak általánosságba fogadnak be önéletrajzot. Ők 6 hónapig őrzik az álláskeresők adatait.

Mondtam már, hogy fárasztó ez az egész?! :/ 

#update2:
ma hívtak az egyik állásközvetítőnek hála, de persze Budára szólt az ajánlat.

Megjegyzések