Havi zárás: ez volt 2019. áprilisa


Szokás szerint a hónap utolsó napján szoktam rácsodálkozni, hogy úristen, tényleg, már megint elszállt egy hónap?!? és ez most sincs másképp.
Nem tudom, hogy észrevettétek, hiányoltátok-e, de nem volt márciusi zárás, mert annyira közel esett az 50 könyves moly kitüntetésről szóló blogposzthoz, hogy nem tudtam volna újat írni, mesélni, inkább kihagytam.
Április hónap ugyebár egy viccel kezdődött a moly.hu jóvoltából :) Megtudtuk, hogy a tudomány igazolta: az olvasás megváltoztatja a genetikai kódot, az enyémet speciel ilyenre:


Mondjuk az időutazást éppen utálom, de a többi stimmelt, Nyuszi pedig hozzám hasonlóan szorongásos idegbeteg, tudok úgy nézni mint ő, sőt tudálékos is vagyok! :D
Jó poén volt, nehéz lesz jövőre felülmúlni.


Befejeztem az MTA könyvtárában a gyakorlatomat, ezt a képet az utolsó napom fotóztam, kávé, kaja és könyv édeshármasával egyetemben ücsörögtem József Attila szobrával szemben lévő padon a Kossuth téren - napos időben nem is tudom, hogy mi szórakoztatóbb: a kilátás Budára, Dunára, vagy a téren kerengő turisták, amint szelfiznek, vagy szaladgálnak 2-es villamost fotózni :)

Már csak egyetlen konzultáció van hátra az egyetemi óráimból is, HIHETETLEN, hogy eltelt 3 év, és mindjárt kezemben lesz az abszolutórium.
Igaz, végleg lemondtam arról, hogy most júniusban záróvizsgázzak, hanem decemberre/januárra tolódik, és erről már nemcsak a konzulensem, hanem a tanszékvezető is tud. Végül négyen maradunk így az őszi félévbe csúsztatva, szóval nem leszek egyedül, ismerősök nélkül sem. A többi csoporttárs meg majd mesél, amiért én bevállaltam májusra egy záróvizsga tétel kidolgozást.
Múlt pénteken leadtam egy beadandót, túl vagyok a másik kiselőadáson, az MTMT zárthelyim két négyest ért, míg a kiselőadást ötöst. Írtam megint egy blogbejegyzést az egyetemi blogra, de itt is olvashatjátok Digitális gyűjtemények - új hírek, linkek 2019-ben címmel.




Áprilisban olvastam:       
Greyson Mann könyvek nem-hivatalos Minecraft regények, beléptek az életünkbe az Egy ropi naplója sorozat mellé. Ez utóbbi még mindig poénosabb, de legalább már én is többet értek, ha a kisebb gyerekeim valamit regélnek arról a számítógépes játékról.

Alapjában véve azt tudom mondani, hogy szinte minden áprilisban olvasott könyvvel szerencsém volt, Grecsó új regénye körüli hype teljesen jogos, nekem tetszett a Bullet Journal módszer is, Neil Patrick Harris meseregénye is bűbájos volt, a többiről meg született blogposzt, vagy molyos értékelés.
A fenti két képen még a Kőbányai könyvtárból kihozott könyveim vannak, amit most hétfőn kiegészítettem egy Merre jársz, Bojangles?-szel, amit elég régóta kergetek, valamint Szeifert Natália könyvével, az Az ​altató szerekről  regénnyel. A Könyvhétre érkezik Nati legújabb kötete, Mi ​van veletek, semmi? címmel, szóval nem árt igyekeznem.

Mini-könyvklubot elbuktam, nem sikerült Grecsó másik könyvét, a Mellettem elférsz-et belepréselnem ebbe a hónapba, de akit érdekel, annak szívesen ajánlom, már lehet jelentkezni a 13.körre :)) már ha nem vagytok babonásak!




Vallomás következik: április hónapban 10 könyv és négy könyvjelző került a birtokomba, ráadásul mindet ajándékba kaptam :D

Most hivatkozhatnék arra, hogy névnapom volt, de inkább arra hivatkozom, hogy csupa-csupa friss, könyvfesztiváli megjelenést köszönhetek a Jaffa, Kossuth, Partvonal és Athenaeum kiadóknak ♥.
A könyvtártudományi könyvet pedig a tanszékvezető nyomta a kezünkbe múlt héten.
A képről hiányzik a Hát persze, hogy káromkodom! című Gill Sims regény, azt már olvassa anyukám, mert időközben nálunk a 15 éves nagylány, a 66 éves anyukám, és én is elolvastuk az első részt :)
A könyvhalom története egyébként az, hogy írtam egy egyik kiadónak, ők két hétig nem írtak vissza, de az alatt az idő alatt igent mondtam másik két kiadó kiajánlójára. Természetesen másnap írt az első kiadó, hogy ők is küldenének könyveket :D:D

A héten még péntekre/szombatra tervezem elolvasni Jennifer Ashley krimijét, aztán én is kézbe veszem Gill regényét, majd Rubin Esztertől az Árnyékkertet.

Megjegyzések